Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-01-21 14h18
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik heb een factuur al reeds betaald. De app zei dat dit klopte. Vanaf zaterdag stond er dat hij niet was betaald nu met het probleem dat ze mijn abonnement hebben opgeschort en ik dus niet telefonisch contact kan opnemen. Ik heb al via Messenger geprobeerd maar daar krijg ik geen reactie. Wie kan mij helpen om dit op te lossen? Ik heb mijn gsm nodig voor mijn werk.
Beste @Xglynis
Misschien best even nakijken in de klantenzone op de website van Orange. Als je ingelogd bent kan je van hieruit heel makkelijk nakijken welke betalingen en wanneer en zelfs gedetailleerde facturen en dergelijke opvragen.
Messenger is het doeltreffendste communicatiemiddel met Orange, via hier helpen ze je goed verder. Enkel even geduld.😉
Groeten Yorben
@Xglynis goedemiddag,
jammer dit te lezen, maar via Messenger kan een dag duren hoor.
Even geduld zou ik zeggen, fijn is anders ik weet het.
Kan je niet met een ander toestel even naar 5000 telefoneren?
Van mij krijg je ook deze nog:
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |