Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-10-20 15h33
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Aangezien ik in the middle of nowhere woon, nam ik een oude gsm terug in werking, als tweede gsm, een Samsung S3 Mini, maar de orange app is niet te vinden in de play store, is dat omdat de Android versie te oud is voor de app? Android 4.2.2
Op mijn normale gsm is de app wel te vinden.
Als ik de app niet kan installeren, hoe kan ik dan weten hoeveel belwaarde ik eventueel nog heb? Is er iets op de Orange website zelf?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Da's graag gedaan hé.
Ja, die code, dat is niet zo visueel en gestroomlijnd zoals dat met een app kan tegenwoordig, maar je hebt wel de info die je nodig hebt. en uiteindelijk is dat wel het belangrijkste.
En het werkt ook op een gewone gsm. Niet vergeten dat er nog mensen zijn die geen smartfoon hebben.
Amai die 123 geeft dadelijk resultaat, handig, dank u!
@Virannha schreef:
Amai die 123 geeft dadelijk resultaat, handig, dank u!
En die heeft nog een voordeel: moest je eens twijfelen aan de cijfers in uw klantenzone kan je ze met #123# dubbelchecken.
Da's graag gedaan hé.
Ja, die code, dat is niet zo visueel en gestroomlijnd zoals dat met een app kan tegenwoordig, maar je hebt wel de info die je nodig hebt. en uiteindelijk is dat wel het belangrijkste.
En het werkt ook op een gewone gsm. Niet vergeten dat er nog mensen zijn die geen smartfoon hebben.
Wel raar dat bij de my orange app niet bijstaat dat een android 4.1 te oud is.
@Virannha schreef:
Wel raar dat bij de my orange app niet bijstaat dat een android 4.1 te oud is.
Ik heb zo het vermoeden dat dit bij veel apps er niet zal bijstaan...