annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MyOrange App voor meerdere nummers

Topic gestart op: 31-01-18 16h01

Antwoorden: 7 antwoorden

Droopy_Kat
Ervaren verkenner

MyOrange App voor meerdere nummers

Als je zoals ik met meerderen op een factuur staat krijg je in de my Orange App toch enkel maar details van je eigeen nummer te zien en de globaal prijs voor het verbruik van die maand.

Ook de andere nummers op die factuur zien de prijs en hun eigen verbruik.

Zou het niet mogelijk zijn dat de titularis of hoofd van de factuur alles van iedereen te zien krijgt. Vnl als het om kinderen gaat is het op die manier makkelijker om bij overschrijden van bepaalde limieten in te grijpen!

Dus graag alle gegevens die ik toch op factuur ga krijgen ook in real time op mijn telefoon te consulteren!

Labels (2)
7 ANTWOORDEN 7
Pieterjan
Gewaardeerd verkenner

Hallo, 

Momenteel is dit enkel mogelijk voor de factuurbeheerder via de klantenzone op Orange.be 

Maar dat zou inderdaad handig zijn ook via de app!

Pieterjan. 

Droopy_Kat
Ervaren verkenner

Ik blijf het bijzonder vinden dat je als telecommunicatie bedrijf het altijd maar voor de hand liggend blijft vinden dat iedereen overal en altijd toegang heeft tot een computer. Dit in een tijdperk waar alles op alles gezet w om App 's  en andere hulpprogramma's te creëren om mensen alles vanop hun mobiele toestellen te laten beheersen.

Orange zet in dit geval precies een stap achteruit dan  vooruitstrevend te willen zijn. 🤔

RubenW
Ervaren verkenner

Hey @Droopy_Kat en @Pieterjan,

 

Je kan op je klantenzone gaan via je smartphone. Er is geen specifieke applicatie voor, maar je kan je via het internet inloggen en zoals op de computer alles nakijken. 🙂

We geven de andere feedback door aan de ontwikkelaars van de app!

 

Groetjes, 

 

RubenW
 

 

.

petraboogaerts
Aspirant scout

Zeker omdat ik uit ervaring weet (bij een andere operator) hoe gemakkelijk dit is!! Het kan dus echt hoor

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen