annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MyOrange App voor meerdere nummers

Topic gestart op: 31-01-18 16h01

Antwoorden: 7 antwoorden

Droopy_Kat
Ervaren verkenner

MyOrange App voor meerdere nummers

Als je zoals ik met meerderen op een factuur staat krijg je in de my Orange App toch enkel maar details van je eigeen nummer te zien en de globaal prijs voor het verbruik van die maand.

Ook de andere nummers op die factuur zien de prijs en hun eigen verbruik.

Zou het niet mogelijk zijn dat de titularis of hoofd van de factuur alles van iedereen te zien krijgt. Vnl als het om kinderen gaat is het op die manier makkelijker om bij overschrijden van bepaalde limieten in te grijpen!

Dus graag alle gegevens die ik toch op factuur ga krijgen ook in real time op mijn telefoon te consulteren!

Labels (2)
7 ANTWOORDEN 7
Bart_
Ervaren verkenner

Orange is nog geen 2 jaar bezig met de app en toch staan ze al erg ver.

Wetende dat die andere provider er meer dan 5 jaar over gedaan heeft om dit klaar te krijgen denk ik niet dat Orange slecht bezig is. Misschien moeten we ze de tijd gunnen om er ineens iets goed van te maken en niet om de haverklap updates en nieuwberichten krijgen met aanpassingen en storingsmeldingen...

Geduld is soms een schone deugd 😉

Droopy_Kat
Ervaren verkenner

Niet meteen een oplossing hé @RubenW

Het is alleen allemaal nogal omslachtig op deze manier, voelt een beetje aan alsof we terug gaan in de tijd ipv vooruit Gefrustreerde smiley Smiley Tong


RubenW schreef:

Hey @Droopy_Kat en @Pieterjan,

 

Je kan op je klantenzone gaan via je smartphone. Er is geen specifieke applicatie voor, maar je kan je via het internet inloggen en zoals op de computer alles nakijken. 🙂

We geven de andere feedback door aan de ontwikkelaars van de app!

 

Groetjes, 

 

RubenW
 

 

.


 

Glenn
Aspirant verkenner

In de orange app moet men gelukkig niet inloggen terwijl in het online platform je alweer login en paswoord moet ingeven - wel degelijk omslachtiger .

Op een pc gaat dat nog maar het gebruiksgemak en de toegankelijkheid van de app ligt toch veel hoger dan de website klantenzone.

zeer jammer alleszins dat bij constructieve suggesties al snel wordt doorverwezen naar andere oplossingen die niet evenwaardig zijn maar toch zo worden voorgespiegeld. Gewoon een ‘die input nemen we mee bij de volgende update van de app’ zou veel minder defensief overkomen 😉 (ook in bold rood maar dat gaat niet op de gsm...)

Leden met de meeste pluimen