annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MyOrange + Belfius : herladen

Topic gestart op: 02-07-20 14h53

Antwoorden: 4 antwoorden

JDKL
Aspirant verkenner

MyOrange + Belfius : herladen

Recent wilde ik herladen. Betalen deed ik via de Belfius bank app. Helaas : bericht : tijdelijk niet beschikbaar (of zoiets). Sindsdien wordt de mogelijkheid om via de Belfius app te betalen niet meer getoond. Ik heb dan betaald via Maestro kaart. Maar na verschillende dagen is die betaling nog niet gebeurd ! Is in behandeling. Die vertraging ... is normaal schijnt het. Ik kan dus mijn gsm niet meer gebruiken !!!

Ik heb al de Belfius app geherinstalleerd, de Orange app ook, de cache gewist, niets helpt.

Dus : wat moet ik nu doen om weer te kunnen telefoneren ???? 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@JDKL  als je een probleem ondervindt met de betaling's mogelijkheden kan je dat het beste door geven of via de klantendienst of via Messenger of Twitter. Dan kunnen ze dat nakijken waar het mis gaat. Het is niet gezegd dat de Belfius geen problemen heeft , maar dat is aan de technische om dat na te kijken. Als de betaling niet lukt met de Orange App kan er mee te maken hebben , maar ben niet zeker , dat er een betaling's opdracht lopende is maar dan met je creditcard. 

Je kan misschien wel een herlaadticket kopen en zo het tegoed erop zetten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


JDKL
Aspirant verkenner

Hoe doe ik dat : via Messenger ?

En een herlaadticket kopen kan niet : ik ben in Tsjechië !

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@JDKL  goedemorgen,

hier is de link daar klik je dan 

op die pagina bovenaan op chatbericht.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium/

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@JDKL  oei dat is dan een probleem inderdaad voor een herlaadticket.

Via Messnger is via FB als je dat hebt. Je kan dan naar de Orange site gaan en daar een prive bericht sturen. Je kan daarin aangeven wat er fout is en gaat en ook eventueel een foto erbij geven welke foutmelding je krijgt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen