annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MyOrange Beta test

Topic gestart op: 21-01-22 14h10

Antwoorden: 10 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

MyOrange Beta test

Hallo iedereen,

Persoonlijk zou ik graag zien dat er een functie komt in 2022 in de Google Play Store & App Store die het mogelijk maakt om beta tester te worden van de MyOrange app , zo kun je fouten vinden voor je een update beschikbaar maakt.

@Totem @MustafaY @patrick2 @Tinneke2

Trouwens ik heb vandaag iemand gezien op werk die de MyOrange app heeft in donker thema ? zag er wel mooi uit , em zei, je moet je gsm in donker thema zetten en dan is dat ook aangepast , ik heb dat gedaan op men Samsung Galaxy S10 maar MyOrange blijft wit .

 

Groeten,

bigMODDER

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
Anonymous
Niet van toepassing

Werkt nog altijd niet , ik begrijp het niet wat verkeerd doe .

 

Groeten,

bigMODDER

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Ik heb net even op mijn S8 gekeken en daar heb ik zien staan, dat een donkere modus niet kan gebruikt worden wanneer je een thema hebt geïnstalleerd. Uw foon moet dus de gewone standaard lay-out hebben.

Zou dat uw probleem kunnen zijn?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 

Dit kan misschien u helpen 

61F85D81-244B-4E54-8ABC-2E2F46896049.jpeg

  Probeer dit eens  .

tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Josette
Wijze
Wijze

@Anonymous piep,

de mijne staat ook donker!

Samsung J6.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Ik heb ook My Orange app in donkere thema gezet vind het ook heel mooi. 🤩Al een tijdje geleden gedaan .😉

tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!

Leden met de meeste pluimen