Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-01-22 14h10
Antwoorden: 10 antwoorden
Hallo iedereen,
Persoonlijk zou ik graag zien dat er een functie komt in 2022 in de Google Play Store & App Store die het mogelijk maakt om beta tester te worden van de MyOrange app , zo kun je fouten vinden voor je een update beschikbaar maakt.
@Totem @MustafaY @patrick2 @Tinneke2
Trouwens ik heb vandaag iemand gezien op werk die de MyOrange app heeft in donker thema ? zag er wel mooi uit , em zei, je moet je gsm in donker thema zetten en dan is dat ook aangepast , ik heb dat gedaan op men Samsung Galaxy S10 maar MyOrange blijft wit .
Groeten,
bigMODDER
@Anonymous
Het zou beter zijn als je je kon opgeven als beta tester via Orange. Dus eigenlijk zou Orange dus een bepaalde rondvraag moeten doen wie dit wil zijn en wil doen dan kan je je opgeven.
Voor er dan idd iets gelanceerd wordt weet je de fouten of wat er toegevoegd zou kunnen worden om het beter te maken en gebruiksvriendelijker. Er zijn wel testers waarschijnlijk maar dat kunnen goed insiders zijn van Orange zelf.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |