Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-02-25 07h08
Antwoorden: 5 antwoorden
Leuk ik heb 3 batches verdiend. Nu krijg ik alleen maar waardeloze cadeaus om uit te kiezen. Enige cadeau die ik wil is extra internet 🙄. Maar die optie staat er niet tussen. De opties die er staan moet ik gewoon niet hebben. Kan ik iets doen?
Heb ik ook al voorgehad maar dan kies ik iets uit en geef ik dit eventueel aan iemand van de familie of vrienden die er blij mee zoude zijn.
Is altijd wel leuk dat je via orange cadeautje krijgt heb er geen erg in als het niet iets is wat ik moet hebben vindt de geste die ze doen wel leuk extraatje.
De cadeaus die je krijgt zijn bij iedereen verschillend en ja soms heb je er wat bij wat je moet en of wil en soms is het iets wat je niet kan gebruiken. Daar heb je jammer genoeg geen keus in dat is de verrassing waar je op wacht.
Het is wel dat je iets krijgt bij Orange bij andere providers krijg je niks dan enkel je factuur. Dus eigenlijk mag je al blij zijn dat je iets kan verdienen op deze manier.
En zit er deze ronde niks bij dan is het voor de volgende keer dat er wel wat bij zit. Persoonlijk heb ik ook al wat cadeaus gekregen die ik niet kan en of wil gebruiken. ja dan accepteer ik niks en zie de volgende keer wel.
Je kan ook eens in je klantenzone gaan zien en daar je persoonlijke instellingen aan te passen wat jij leuk vindt. En dan kan je ongeveer aangeven wat jou interesse zijn en daar kunnen de cadeaus op afgestemd worden. Dit is geen garantie dat het ook gebeurd natuurlijk.
Je kan er niks tegen doen. De aangeboden opties zijn altijd verschillend. Daarom zal het de ene keer nuttiger zijn dan de andere keer. Wellicht de volgende keer meer naar uw goesting. Maar onthoud, Orange is de enige die dit doet. En een gegeven paard, mag je nooit in de..
💡 Tevreden met mijn oplossing/opmerking? Vergeet dan niet een pluim te geven en de opmerkingen te markeren als de voor jou juiste oplossing.
Ik heb ook 4 cadeaus gekregen en zijn bijna altijd dezelfde als de vorige...je kan er niet veel aan doen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
13 | |
8 | |
7 | |
5 | |
5 |