annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuw nummer toevoegen aan account

Topic gestart op: 14-03-21 11h13

Antwoorden: 7 antwoorden

Taxicletter
Gewaardeerd verkenner

Nieuw nummer toevoegen aan account

OPGELOST

Ik heb een Flybox voor internet en die is terug te vinden in mijn Klantenzone.

Nu heb ik een prepaid gsm kaart gekocht en die zou ik willen toevoegen aan mijn klantenzone. Bij het registreren van de sim-kaart was daar geen mogelijkheid toe.

Kan ik dit zelf fixen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Taxicletter  

Dit gaat helaas niet mogelijk zijn. Voor je herlandkaart heb je een aparte klantenzone , een ander account , om je verbruik daar in te zien. Je hebt ook eventueel de My Orange app waarin alles te zien in van je gsm verbruik. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik heb mijn tweede kaart, een herlaadkaart, ook in een aparte klantenzone staan op PC. Op de foon is het sowieso uitgesloten, dat is nog een klassieke gsm, dus niks app ....

Aan mijn abo is ook nog een surf extra card gekoppeld. Op de PC zie ik mijn abo en de surf extra kaart  beide in dezelfde klantenzone. Op de twee smartfoons zie ik dan weer enkel het abo op de ene en enkel de surf extra card op de andere in de app.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Taxicletter
Gewaardeerd verkenner

Dag Patrick,

Het is geen noodzaak, ik had het "ordelijk" gevonden als al mijn producten in één account zouden zitten. Ik heb de simkaart voor gebruik in een reactionaire gsm (Johns Phone): een gsm waar je alleen mee kan bellen, zelfs niet sms-en. Appjes zijn onmogelijk.

Maar opladen gaat ook zonder account, geen probleem dus.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Taxicletter  

Het zou inderdaad een welkom iets zijn als je ineens ook alles in de app of klantenzone zag staan. 

Ik heb onlangs op de iPhone een update gehad van de nieuwe My Orange app waar ik wel mijn producten in zie staan dus gsm , internet en tv. 

Maar ik heb een pack en een herlaadkaart en een Flybox zijn twee afzonderlijke abonnementen. Hopelijk zal dit in de toekomst ook veranderen dat inderdaad alles te zien is in de My Orange app als de klantenzone. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Taxicletter
Gewaardeerd verkenner

Ik heb een abonnement bij Mobile Vikings op mijn iPhone, waardoor ik de app sowieso niet kan gebruiken. Ook iets wat in de toekomst misschien zou kunnen verbeteren voor mensen met alleen een Flybox.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen