Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-05-22 10h42
Antwoorden: 6 antwoorden
Ugh aan iedereen!
Totem wil met je praten over het nieuwe reparatie programma! 😊
Orange wil zijn diensten zo veel mogelijk verbeteren en heeft besloten het wereldwijde "RE"-programma te lanceren:
- Recyclage
- Reparatie
- Refurbished
- Retour.
Sinds 6 april 2022 heb je de mogelijkheid om je toestel 24 uur of 3 werkdagen nadat je het ter reparatie hebt afgegeven, terug te krijgen. Goed nieuws 😊, deze service is beschikbaar voor bijna alle modellen en merken die door Orange worden verkocht.
Dit betekent dat toestellen sneller kunnen worden geleverd en gerepareerd. Je kan ook vragen om het op een ander adres te laten bezorgen 😊.
De 3-daagse reparatieservice: €10
- Als het toestel vòòr de middag in de winkel is afgegeven, wordt het dezelfde dag nog door Mikropakket opgehaald.
- Als het toestel 's namiddags in de winkel is afgegeven, wordt het de volgende dag door Mikropakket opgehaald.
- Levering na reparatie gebeurt op elk adres door Dynalogic.
- Indien een herhaalde herstelling tweemaal binnen de veertien dagen gebeurt, bieden wij de tweede keer de 10€ aan.
- Als de reparatie niet binnen 3 dagen wordt uitgevoerd, zal Dynafix de 10€ terugbetalen.
24-uurs reparatieservice: €40
- Als het toestel vòòr 15.00 uur in de winkel wordt afgegeven, wordt het dezelfde dag nog op een willekeurig adres opgehaald.
- Als het toestel na 15.00 uur in de winkel wordt afgegeven, wordt het de volgende dag op een willekeurig adres opgehaald.
- Indien een herstelling tweemaal binnen de veertien dagen wordt uitgevoerd, bieden wij de tweede keer de 40€ aan.
- Als de reparatie niet binnen 24 uur wordt uitgevoerd, zal Dynafix de €40 terugbetalen.
Je kan ook hier kijken voor meer informatie.
Wat denk jij?
Totem zorgt voor zijn stam!
Totem
Lijkt me logisch dat je het dan beter ergens anders doet.