annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe SIM (zelfde nr) nog steeds niet actief

Topic gestart op: 25-02-24 21h31

Antwoorden: 3 antwoorden

Sananas
Aspirant verkenner

Nieuwe SIM (zelfde nr) nog steeds niet actief

OPGELOST

Mijn dochter haar GSM werd gestolen. Gisteren gingen we langs in de Orange shop waar ze meteen een nieuwe SIMkaart kreeg voor haar bestaande nummer. De SIM zou gisterenavond tussen 19u en 20u ten laatste geactiveerd moeten zijn na heropstarten van het toestel. Een dag later is de SIM nog steeds niet geactiveerd. Moeten we iets ondernemen of komt dit wel vaker voor?

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Sananas
Aspirant verkenner

Even een  update:

Er was wel degelijk iets misgegaan met de aanvraag van de nieuwe SIM. Ik ben hiervoor opnieuw naar de Orange shop moeten gaan want de technische dienst aan de telefoon kon het niet in orde maken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Sananas
Aspirant verkenner

Even een  update:

Er was wel degelijk iets misgegaan met de aanvraag van de nieuwe SIM. Ik ben hiervoor opnieuw naar de Orange shop moeten gaan want de technische dienst aan de telefoon kon het niet in orde maken.

0 pluimen
Isa_fee
Ervaren verkenner

Geen paniek. Ik had net hetzelfde maar had dit online gedaan en dat gaf wel problemen.

Het kan wel 2 dagen duren zeiden ze me.

Als het toch niet in orde komt, ik werd goed geholpen via messenger.

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Sananas  een goedemorgen,

normaal gezien krijg je een sms bericht wanneer ze is geactiveerd.

En kan het 24 uren duren hoor. Maar het is ook weekend hé.

Misschien je sim er eens uithalen en er opnieuw in plaatsen?

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen