Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-03-20 11h02
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Mijn echtgenoot is zijn simkaart kwijtgeraakt op vakantie. Hij heeft geen toegang tot zijn account. Kan ik een nieuwe simkaart voor hem aanvragen in een Orange-shop? Zo Ja, welke gegevens en of documenten heb hiervoor nodig?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik denk minimum een copie recto verso van zijn identiteitskaart, @Indemix
Maar voor alle zekerheid, waarom bel je niet even naar de dichtst bijzijnde Orange shop en leg het geval uit ?
https://www.orange.be/nl/shops
De abonnementhouder moet fysiek met zijn paspoort naar de winkel gaan. Het volstaat niet meer om zijn paspoort mee te nemen, dit mag niet meer. Ik heb het deze week nog gehad bij de Orange shop Eeklo.
Mijn echtgenoot is zijn simkaart kwijtgeraakt op vakantie. Hij heeft geen toegang tot zijn account. Kan ik een nieuwe simkaart voor hem aanvragen in een Orange-shop? Zo Ja, welke gegevens en of documenten heb hiervoor nodig?
Ugh @Indemix,
Vergeet ook niet dat je digitaal een vervangingskaart kan aanvragen via je klantenzone, hiermee moet je nietmeer naar de shop gaan ! 🙂
Totem's zonnegroeten,
Totem
Beste,
De beheerder van het klantnummer zal idd met zijn paspoort moeten langs gaan in een Orange verkooppunt.
Wat u ook kan doen is langs gaan in een orange verkooppunt alvast een lege simkaart gaan halen en vanaf de beheerder terug is kan hij inbellen naar de klantendienst en de nieuwe simkaart laten activeren.
@Brentie_30 wil daar toch even bij opmerken bij uw laatste opmerking :
@Brentie_30 schreef:
Wat u ook kan doen is langs gaan in een orange verkooppunt alvast een lege simkaart gaan halen en vanaf de beheerder terug is kan hij inbellen naar de klantendienst en de nieuwe simkaart laten activeren.
Dit gaat ook niet meer elke abonnement houder dient zelf naar de shop te komen. Moest je een kaartje meekrijgen en dan inbellen kan iedereen alsnog inbellen.
Beste,
Bij mijn weten is dit nog altijd mogelijk.
Ik heb dit ook zo vernomen na de laatste opleiding. Klanten die om bepaalde redenen niet naar de shop kunnen komen hebben ook recht om geholpen te worden. Deze zullen telefonisch dit kunnen uitvoeren.