Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Aspirant verkenner

Nieuwe simkaart aanvragen

OPGELOST

Mijn echtgenoot is zijn simkaart kwijtgeraakt op vakantie. Hij heeft geen toegang tot zijn account. Kan ik een nieuwe simkaart voor hem aanvragen in een Orange-shop? Zo Ja, welke gegevens en of documenten heb hiervoor nodig?

Labels (1)
12 ANTWOORDEN 12
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

Goedemiddag indemix,

je kan hier eens gaan lezen als je wil?

Of

Hier.

Succes.

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

Ik denk minimum een copie recto verso van zijn identiteitskaart, @Indemix 
Maar voor alle zekerheid, waarom bel je niet even naar de dichtst bijzijnde Orange shop en leg het geval uit ?
https://www.orange.be/nl/shops

Highlighted
Leidende sjamaan

@Indemix  wat @Gregory en @Josette  zeggen is correct. Je dient wel de ID kaart van de abonnement houder te hebben als de handtekening . 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Veteraan verkenner

De abonnementhouder moet fysiek met zijn paspoort naar de winkel gaan. Het volstaat niet meer om zijn paspoort mee te nemen, dit mag niet meer. Ik heb het deze week nog gehad bij de Orange shop Eeklo.

Highlighted
Aspirant verkenner

Bedankt voor alle reacties @Jeroewn @patrick2 @Gregory @Josette. Hij zal inderdaad zelf langs moeten wanneer hij terug is. 

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Beste, 

De beheerder van het klantnummer zal idd met zijn paspoort moeten langs gaan in een Orange verkooppunt. 

Wat u ook kan doen is langs gaan in een orange verkooppunt alvast een lege simkaart gaan halen en vanaf de beheerder terug is kan hij inbellen naar de klantendienst en de nieuwe simkaart laten activeren. 

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Brentie_30  wil daar toch even bij opmerken bij uw laatste opmerking :


@Brentie_30  schreef:


Wat u ook kan doen is langs gaan in een orange verkooppunt alvast een lege simkaart gaan halen en vanaf de beheerder terug is kan hij inbellen naar de klantendienst en de nieuwe simkaart laten activeren. 


Dit gaat ook niet meer elke abonnement houder dient zelf naar de shop te komen. Moest je een kaartje meekrijgen en dan inbellen kan iedereen alsnog inbellen.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Beste,

Bij mijn weten is dit nog altijd mogelijk.

Ik heb dit ook zo vernomen na de laatste opleiding. Klanten die om bepaalde redenen niet naar de shop kunnen komen hebben ook recht om geholpen te worden. Deze zullen telefonisch dit kunnen uitvoeren. 

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Brentie_30  ja die mensen hebben recht om geholpen te worden in een shop. Dan dient er een ander persoon te gaan met paspoort van die persoon en dan pas mag het in orde gemaakt worden eerder niet. We hebben het hierover persoonlijke info en nummers en simkaarten. Moest je een opleiding gedaan hebben , geen idee waarvan , dan weet je ook dat activeringen en opvragen van persoonlijke info niet zomaar kunnen. Fysiek moet je ervoor naar de shop met paspoort. Heb 5 jaar gewerkt in dit vak dus weet waar ik over spreek. Moest het echt zo zijn en Orange laat het telefonisch toe is dat niet acceptabel.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen