annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe simkaart aanvragen

Topic gestart op: 06-03-20 11h02

Antwoorden: 12 antwoorden

Indemix
Aspirant verkenner

Nieuwe simkaart aanvragen

OPGELOST

Mijn echtgenoot is zijn simkaart kwijtgeraakt op vakantie. Hij heeft geen toegang tot zijn account. Kan ik een nieuwe simkaart voor hem aanvragen in een Orange-shop? Zo Ja, welke gegevens en of documenten heb hiervoor nodig?

Labels (1)
3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Gregory
Wijze
Wijze

Ik denk minimum een copie recto verso van zijn identiteitskaart, @Indemix 
Maar voor alle zekerheid, waarom bel je niet even naar de dichtst bijzijnde Orange shop en leg het geval uit ?
https://www.orange.be/nl/shops

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@Indemix  wat @Gregory en @Josette  zeggen is correct. Je dient wel de ID kaart van de abonnement houder te hebben als de handtekening . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Jeroewn
Leidende verkenner

De abonnementhouder moet fysiek met zijn paspoort naar de winkel gaan. Het volstaat niet meer om zijn paspoort mee te nemen, dit mag niet meer. Ik heb het deze week nog gehad bij de Orange shop Eeklo.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Mijn echtgenoot is zijn simkaart kwijtgeraakt op vakantie. Hij heeft geen toegang tot zijn account. Kan ik een nieuwe simkaart voor hem aanvragen in een Orange-shop? Zo Ja, welke gegevens en of documenten heb hiervoor nodig?

Ugh @Indemix,

Vergeet ook niet dat je digitaal een vervangingskaart kan aanvragen via je klantenzone, hiermee moet je nietmeer naar de shop gaan ! 🙂

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Brentie_30
Gewaardeerd verkenner

Beste, 

De beheerder van het klantnummer zal idd met zijn paspoort moeten langs gaan in een Orange verkooppunt. 

Wat u ook kan doen is langs gaan in een orange verkooppunt alvast een lege simkaart gaan halen en vanaf de beheerder terug is kan hij inbellen naar de klantendienst en de nieuwe simkaart laten activeren. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Brentie_30  wil daar toch even bij opmerken bij uw laatste opmerking :


@Brentie_30  schreef:


Wat u ook kan doen is langs gaan in een orange verkooppunt alvast een lege simkaart gaan halen en vanaf de beheerder terug is kan hij inbellen naar de klantendienst en de nieuwe simkaart laten activeren. 


Dit gaat ook niet meer elke abonnement houder dient zelf naar de shop te komen. Moest je een kaartje meekrijgen en dan inbellen kan iedereen alsnog inbellen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Brentie_30
Gewaardeerd verkenner

Beste,

Bij mijn weten is dit nog altijd mogelijk.

Ik heb dit ook zo vernomen na de laatste opleiding. Klanten die om bepaalde redenen niet naar de shop kunnen komen hebben ook recht om geholpen te worden. Deze zullen telefonisch dit kunnen uitvoeren. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen