Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-04-20 15h48
Antwoorden: 1 antwoord
Goedemiddag,
Wordt de verzending van een nieuwe simkaart na diefstal van mijn gsm via een Prior-zegel gedaan?
Indien de brief gefrankeerd wordt met een Prior-zegel kan deze sneller door de postbode bezorgd worden, namelijk de eerstvolgende werkdag na verzending door Orange.
Zoals u weet werden de rondes van de postbodes sinds maart 2020 aangepast : indien een zending niet Prior gefrankeerd werd, komt de postbode slechts 2x per week (bij Prior elke weekdag).
Mijn gsm werd vrijdag 17/04 gestolen en de dag erna deed ik reeds een aanvraag via de klantenzone om een nieuwe simkaart met behoud van mijn nummer.
In welke mate beschouwt Orange dit als dringend gezien mijn abonnement verderloopt? Zonder gsm is het niet eenvoudig om de klantendienst te bellen om te weten wanneer ik mijn simkaart zal ontvangen.
Dank bij voorbaat.
Met vriendelijke groet,
Vincent
@Vincent112 elke versturing van simkaart wordt hetzelfde behandeld en dat is binnen de twee werkdagen na aanvraag. Vandaag aangevraagd is overmorgen in huis en dan dient u de kaart te activeren. Eerder zal uw simkaart niet in uw brievenbus liggen.