Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Beste,
mijn kaart is geblokkeerd permanent .. ik heb klanten service gebeld ,maar ze konden mij niet helpen om een nieuwe sim kaart te bestellen.. ik moet dat online doen .. maar aangezien ik geen account heb online kan ik niet aanvragen .. aanmaken ook niet aangezien ik geen sms kan ontvangen .. ik vind het heel absurd dat de klanten service mij geen nieuwe sim kaart versturen..
wat nu ?
mvg
Opgelost! Ga naar de oplossing.
zeer dank voor uw reactie .. ik zal het proberen.
mvg
Bisan
Da's graag gedaan hé. En hopelijk ben je ermee geholpen.
EDIT; BTW, ik zie dat je net nieuw bent op Tribe. Welkom dus, en zoals gezegd, hopelijk ben je snel geholpen. Intussen kan je hier eens rondneuzen, wie weet zijn er interessante tips voor u te vinden. Je weet maar nooit. En het kost niks 😉
@Bisan weet niet waarom je kaar permanent geblokkeerd is maar er is ook deblokkering mogelijk hoor. Misschien paar keer verkeerde pukcode gebruikt ?
De klantendienst kan ook een nieuwe simkaart voor je in orde maken , technisch gezien is dit allemaal mogelijk. Je kan beste het webcare team contacteren en daar de situatie uitleggen , Messenger of Twitter is voor het webcare team. Zij zullen dit bekijken en door sturen naar de juiste dienst. Zodra er een oplossing is zullen ze opnieuw contact met jou zoeken en dan laten weten wat de oplossing is.
ik ben inderdaad nieuw hier. en heel erg bedankt voor uw advies . ik zal zeker rond kijken . en uitzoeken hoe het werkt hier .
fijne Avond verder
mvg
Hallo patrick,
Dochter zat te spelen met de telefoon gespeeld. verkeerde pin steeds gedrukt..toen kreeg ik de optie10x de ONJUISTE PUK code in te voeren om mijn sim te ontgrendelen .wat ik raar vond ,dus 10x de ONJUISTE PUK code ingevoerd.. idd de sim was ontgrendeld,maar ook direct permanent geblokkeerd.:(((
@Bisan klein truckje als je @ voor mijn naam zet of iemand anders zijn naam dan krijgen we de melding dat je iets gestuurd heb naar een specifiek persoon 🙂
Ja als je 10 keer de verkeerde pukcode gebruikt is je kaartje onbruikbaar , is tegen diefstal. Zoals ik al zei een deblokkering is technisch mogelijk maar een nieuwe simkaart opsturen is ook mogelijk. Gewoon eens via Messenger of Twitter contact zoeken , je ID kaart nummer geven en je andere persoonlijke gegevens , zodat ze zien dat jij het bent. Op die manier kan dat opgelost worden. Moesten de shops open zijn geweest was het makkelijker maar nu is het niet anders dan het op deze manier te doen.
BTW , welkom op de Tribe !!!
@patrick2 dank je voor de tip.. ik screen shot gestuurd.. ik vond het raar
mvg
@Bisan eigenlijk heb je dus nog 4 pogingen over maar als die de eerste keer je pukcode niet aanvaard is er toch een probleem.
Moest die je pukcode aanvaarden dan zie je staan geef pin in maar dat wil zeggen een nieuwe pincode want de oude is onbruikbaar geworden !
Gebruiker | Aantal |
---|---|
17 | |
13 | |
5 | |
5 | |
5 |