annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe simkaart voor bestaand abonnement

Topic gestart op: 19-03-20 14h43

Antwoorden: 4 antwoorden

Mamavandrie
Aspirant verkenner

Nieuwe simkaart voor bestaand abonnement

Mijn zoon heeft een iPhone gekregen en heeft dus een microsim nodig. Hij heeft al een Orange abonnement. Hoe geraken we aan die nieuwe simkaart, nu alle shops dicht zijn? En hoe worden zijn nummer en gegevens overgezet? 

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
NelsonM
Orange-werknemer

Mijn zoon heeft een iPhone gekregen en heeft dus een microsim nodig. Hij heeft al een Orange abonnement. Hoe geraken we aan die nieuwe simkaart, nu alle shops dicht zijn? En hoe worden zijn nummer en gegevens overgezet? 

Hallo @Mamavandrie,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Zie mijn vorig antwoord @Mamavandrie https://community.orange.be/t5/Opties-en-diensten/Nieuwe-simkaart/m-p/50644#M2205

Heden ten dage staan die nrs niet meer op een sim kaart.  Toen ik mijn iPhone kocht heb ik dcie allemaal manueel ingegeven.  Niet slecht om eens de kuis te houden in de niet meer gebruikte nummers

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Mamavandrie 

Voor wat die gegevens betreft, het klopt wat @Gregory gezegd heeft.

Voor wat de kaart zelf betreft; je hebt helemaal geen nieuwe kaart nodig. Lees meer hierover in mijn antwoord op uw andere post. Klik daarvoor gewoon hier

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Mamavandrie 

Was het bijna vergeten: voor wat betreft de gegevens: heeft uw zoon een google account? In dat geval is er, indien in de settings van het account zo ingesteld, een back-up van de gegevens in dat google account. Na het wisselen van foon hoef je dan enkel dat google account terug te installeren en al uw gegevens worden vanzelf op uw nieuwe foon overgezet.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen