annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe update My Orange app

Topic gestart op: 28-02-21 20h53

Antwoorden: 34 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Nieuwe update My Orange app

Heb net een nieuwe update gekregen van de My Orange app. Er zijn een aantal nieuwe dingen die erg belangrijk zijn in de nieuwe update. 

* je ziet vanaf nu je korting op je Go abonnement ( enkel als je een love trio of duo pack hebt of vanaf de Go intense in combinatie met een Go Unlimited of Go intense ) Dus je ziet je multipack voordeel.  

* je producten zijn zichtbaar welke je hebt bij Orange. ( weet nu niet of je dan ook meerdere nummers ziet staan als je meerdere gsm abonnementen hebt ). Tv en internet zijn in ieder geval zichtbaar. Je kan het vinden onder Mijn Producten Beheren. 

Daarnaast zijn er ook weer drie extra Thank You badges bij gekomen :

* goede betaler

* klasse betaler 

* perfecte betaler

Hopelijk zal er meer toegevoegd worden in de My Orange app maar het begin is er al. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
34 ANTWOORDEN 34
Anonymous
Niet van toepassing

@Totem 

Wanneer komt versie 5.4 naar Android?

 

Groeten,

bigMODDER

0 pluimen
Niki1991
Veteraan verkenner

@Anonymous 

 

ik heb deze week de vraag gesteld aan het web care team via messenger en ze antwoorden mij dat de uitrol voor Android toestellen volop bezig is. Dus idd nog enkele dagen geduld hebben is de boodschap. 😃

Anonymous
Niet van toepassing

Normaal mag er geen verschil zijn , maar inderdaad bij iOS zijn ze sneller met het uitbrengen van App update dan bij Android , maar dit zal wel komen 🙂 geduld.

 

Groeten,

bigMODDER

0 pluimen
Niki1991
Veteraan verkenner

@patrick2 

Kan je sinds de update ook je vast internetverbruik checken? Zou wel handig zijn met de FUP van 750GB die van kracht is...

Ik heb een Android telefoon dus bij mij is het namelijk nog wachten op een update...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Niki1991  

Nee helaas dat is iets waar ik ook nog op hoop dat het kan. Maar we zullen geduldig afwachten want de app is de laatste tijd wel goed vooruit gegaan en dat kan enkel en alleen maar beter worden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen