annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ongeloof - totaal onbegrip

Topic gestart op: 03-12-20 12h29

Antwoorden: 6 antwoorden

Maarten9700
Aspirant verkenner

Ongeloof - totaal onbegrip

Op 18/11 wijzigt mijn minderjarige dochter haar abonnement, dag erna krijg ik een mail dat dit gewijzigd is naar een veel duurder abonnement. ik neem contact op met orange helpdesk, het is 19/11 in het gesprek waar ik uitleg dat mijn dochter een Kolibrie Zen heeft en de telefoniste bevestigd dat zij dit normaal nooit zelf kan wijzigen ook niet via de app op haar telefoon, is het onmogelijke toch geschied. wij worden nu ipv 8 €/maand plots 40€/maand aangerekend, bij orange de opmerking dat ze maar 1 maal per maand kunnen wijzigen, en ze het dossier gaat doorsturen naar de achter liggende dienst (wat dit ook moge zijn?), ze sluit af dat wij na 5 dagen zeker opgebeld zullen worden of ten minste gecontacteerd worden. omdat ik op 27/11 nog niets vernomen heb van Orange heb ik zelf terug de volledige 10 min wachtmuziek genoten om dan als antwoord te krijgen dat ze ermee bezig zijn en ik de maandag erop zeker antwoord zou krijgen, het is vandaag 03/12 nog geen nieuws vernomen ik heb terug contact opgenomen met de helpdesk, kreeg de eerste aan de lijn na 10 min wachtmuziek dit blijkt een Standaert te zijn binnen orange, de man vroeg mijn dossier nr en zette mij op wachtmuziek, na 10 min wachten kwam ik in een time-out of zo plots kreeg ik terug heb beginmenu te horen. we kunnen terug overnieuw beginnen na 9 min wachtmuziek kreeg ik terug iemand aan de lijn, zoals je kan vermoeden alles terug uitgelegd dossier nr doorgegeven deze man zetten mij niet in wacht muziek gelukkig. hij vermelde mij doodleuk uw dochter kan heer oude abonnement niet meer terug krijgen wij bieden die niet meer aan maar wij hebben er 1 van 20€/maand, of 1 van 10€/maand. waarop ik gevraagd heb de verantwoordelijke te kunnen spreken, zoals je kan raden 10 min wacht muziek en terug time-out begin menu, na 9min nieuwe persoon aan de lijn terug de uitleg vroeg direct kan ik een verantwoordelijke spreken, hij zou doorschakelen, na 15 min nog niemand gehoord. hier ben ik gestopt. dit gesprek heeft in totaal meer dan 1uur geduurd, Hoeveel geduld moet een mens hebben, om iets recht te zetten wat in de eerste plaats volgens orange mensen niet kan? 

ik ben meer dan 20 jaar klant bij base - mobister - orange maar hier stopt het, de service naar de klanten is zwaar ondermaats vernederend, oplossingen komen er niet men schakelt maar door, mijn vraag naar iedereen wat kan ik ondernemen om dit opgelost te krijgen???

Labels (2)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Maarten9700
Aspirant verkenner

Het is via de app gegaan via de telefoon van mijn dochter, de medewerker van orange heeft aangegeven dat dit via deze weg normaal niet kan, dit gezien het type abonnement, de zen staat normaal altijd geblokkeerd, je kan geen abonnement via app wijzigen met dit zen abonnement, voor mij maakt het hier allemaal niet meer uit heb zonet al onze abonnementen overgezet naar een andere provider. Klachten behandeling bij orange is er een van de lange baan ik heb hier al veel te veel tijd in gestoken. ze zijn het mij niet meer waard, nooit gedacht dat ik na 20jaar zou veranderen. maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit. bye bye orange.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Maarten9700  jammer te lezen dat je hiervoor een overstap maakt. Je had ook kunnen wachten op je dossier of een bericht kunnen doen facebook Messenger met de vraag hoe je dossier er voor staat. Meer kunnen we langs deze kant ook niet doen aangezien wij ook klant zijn en geen technische gegevens kunnen inzien of andere zaken die met de klantendienst te maken hebben. Hoop dat je een andere ervaring hebt bij je nieuwe provider. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen