Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-11-20 22h42
Antwoorden: 3 antwoorden
zijn er nog mensen dat het probleem hebben dat het internet onstabiel is, ik merk dat het internet soms enkele seconden uitvalt om dan weer verder te werken,
merk dit de laatste tijd veel op, en zeker bij grote downloads dat je ziet bv een bestand van 800mb dat die het download en opeens een paar seconden stopt om dan weer verder te gaan, is al een tijdje zo,
zijn er nog die het merken en wat hebben jullie er aan gedaan om dit op te lossen.
zelf bij webcammen merk ik het op dat opeens de verbinding verbreekt met de andere persoon of er bij de andere persoon op komt dat de verbinding met mij niet goed is of gewoon weg valt.
En heb problemen met de tele meter, zie niet dat de piek en dal uren effectief apart gezet worden. Zijn er die nog hetzelfde probleem ervaren ? @Totem is dit een gekend probleem ? Want volgens mijn gegevens kloppen de piek en dal uren ook niet en daarom zit ik nu over mijn limiet maar kan dit dus niet controleren.
@Anonymous schreef:
zijn er nog mensen dat het probleem hebben dat het internet onstabiel is, ik merk dat het internet soms enkele seconden uitvalt om dan weer verder te werken,
merk dit de laatste tijd veel op, en zeker bij grote downloads dat je ziet bv een bestand van 800mb dat die het download en opeens een paar seconden stopt om dan weer verder te gaan, is al een tijdje zo,
zijn er nog die het merken en wat hebben jullie er aan gedaan om dit op te lossen.
zelf bij webcammen merk ik het op dat opeens de verbinding verbreekt met de andere persoon of er bij de andere persoon op komt dat de verbinding met mij niet goed is of gewoon weg valt.
En heb problemen met de tele meter, zie niet dat de piek en dal uren effectief apart gezet worden. Zijn er die nog hetzelfde probleem ervaren ? @Totem is dit een gekend probleem ? Want volgens mijn gegevens kloppen de piek en dal uren ook niet en daarom zit ik nu over mijn limiet maar kan dit dus niet controleren.
Ugh @Anonymous,
Heb je al onze tips&tricks om je internetverbinding te verbeteren gelezen? Tips & tricks : Mijn wifi is traag
Voor de telemeter kan je direct contact opnemen met de technische dienst zodat ze de toestand voor jou controleren. Intussen kan je hen ook aanspreken over je wisselvallig wifiverbinding 🙂
Totem's groetjes,
Totem
@Totem het gaat over vast internet waar problemen mee zijn, wifi gebruik ik niet voor pc en toestellen dat UTP aansluiting hebben,
wifi gebruik ik enkel voor de google nest, en daar merk ik geen problemen daar er amper verbruik op is 😉
er scheelt iets met het netwerk of de gebruikte modem die ik heb.
Siligence TCG300
@Anonymous schreef:
@Totem het gaat over vast internet waar problemen mee zijn, wifi gebruik ik niet voor pc en toestellen dat UTP aansluiting hebben,
wifi gebruik ik enkel voor de google nest, en daar merk ik geen problemen daar er amper verbruik op is 😉
er scheelt iets met het netwerk of de gebruikte modem die ik heb.
Siligence TCG300
Hardwareversie 1.0.
Ugh @Anonymous,
Kan je je coaxkabel eens controleren? Heb je je modem al heropgestart? Kan je de kabels van je modem ook controleren?
Als alles in orde is zou je best direct contact opnemen met de technische dienst (hier heb je verschillende contacmidellen). Het kan zijn dat het signaal slecht is of dat je modem defect is.
Totem's groetjes,
Totem
Totem's groetjes,
Totem