annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onkunde van de klantendienst

Topic gestart op: 09-02-21 09h43

Antwoorden: 2 antwoorden

iwanvandaele
Aspirant verkenner

Onkunde van de klantendienst

Wat een triestige klantendienst en nul klantvriendelijkheid, nog nooit meegemaakt.

Ik had een overname document ingediend om mijn contact gegevens te laten wijzigen op de factuur. Op de factuur stonden mijn privé gegevens ipv de gegevens van het bedrijf, het btw nummer werd wel vermeld en ik was ook een business klant. Document online ingevuld. Bij de samenvatting van de gegevens die werden ingevuld staan de gegevens van de overnemer correct ingevuld, bedrijfsnaam + btw nummer.

Een maand later krijg ik mijn nieuwe factuur met daarop volledig andere gegevens die ik online had ingevuld. Ik was plots ook geen business klant meer. Ik bel naar de klantendienst met mijn opmerking dat er volgens mij iets is misgelopen met de overname. Ik werd telkens van business naar particulier doorverwezen en zo ging het maar op en neer. Toen ik vroeg het overname document erbij te nemen was dit niet mogelijk enz. Ik heb het document verkeerd ingevuld en moest het opnieuw doen terwijl de gegevens correct zijn en ik een btw nummer heb ingevuld. Of het antwoord de wijzigingen zullen maar doorgevoerd worden bij de volgende factuur. Na 10 telefoontjes en beledigingen en als laatste advies je zou dan beter veranderen van provider heb ik het opgegeven. Heel onbekwame en onprofessionele klantendienst. Ze doen zelfs de moeite niet om je vraag te begrijpen laat staan voor het op te lossen. Telkens de bal doorschuiven van particulier naar business.

Laatste oplossing aangetekende brief schrijven voor de factuur recht te zetten en terug business klant te worden zoals op het overname document is ingevuld. Iedereen kan missen en fouten maken geen probleem maar zet de fout dan recht. 

Gisteren antwoord gekregen dat het idd correct is dat ik alles goed had ingevuld en dat de fout is gebeurd bij orange maar ze kunnen er niets meer aan veranderen. Daarmee moet ik het doen.

Ik ga hiermee niet akkoord ieder bedrijf moet een creditnota kunnen maken en een nieuwe factuur opstellen. Ik heb het dossier opnieuw geopend en ben in blijde verwachting van een oplossing.

Ik ben heel teleurgesteld in Orange. Ik vraag gewoon een correcte factuur op mijn bedrijf. Zelfs dit kunnen ze niet.

 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
iwanvandaele
Aspirant verkenner

Bedankt hiervoor! Nog altijd geen reactie ontvangen van Orange.

Ik vrees dat ik het advies van de orange operator zal ten harte nemen en zal switchen van operator.
Hoe triestig allemaal

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@iwanvandaele  goedemorgen dat is inderdaad niet fijn.

Van mij krijg je deze al en ik geef je topic door aan @NelsonM.

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen