Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-12-19 14h54
Antwoorden: 9 antwoorden
Tegenwoordig is het online aanvragen van een abonnement of het bestellen van een nieuwe gsm heel normaal. De klant hoeft de deur niet uit alles komt per post en men is gereed na installatie en activatie. Maar als er een probleem is dan geraakt men er niet goed aan uit wat te doen.
De ervaringen hier van de mede tribers / klanten hebben geleerd dat er in de shop GEEN hulp komt omdat men online besteld heeft. Daarom is het zinloos en verspilde tijd en moeite om naar een shop te gaan en hulp te vragen. Beste wat er dan gebeurd is de meteen de klantendienst te contacteren en de vraag daar rechtstreeks stellen.
Toch wil ik @Totem vragen of het niet mogelijk is dat een klant toch naar een shop kan gaan voor zijn of haar probleem op te lossen. Zelf vind ik dit persoonlijk niet klant vriendelijk en voor de klant bied het wel een meerwaarde als er een probleem is met levering of activering of andere zaken. In de shop zijn ook maar bepaalde mensen die een financiering kunnen openen dus waarom deze niet uitbreiden met extra skills op het vlak van leveringen of andere diensten die online gedaan / besteld zijn?
@Cdt24801 die post heb ik gelezen ja al een tijd terug. Heb daar ook toen op geantwoord. Maar toch de skills uitbreiden voor 1 of 2 personen in de shop is niet verkeerd.
Nee natuurlijk niet, ik veroordeel trouwens die shop, dat hoort niet, een klant zo behandelen ...
En dan zwijg ik nog van de technische incompetentie van sommige verkopers in de Orange shops . En ik heb ze bewust "verkopers" genoemd, want iets anders dan iets verkopen aan de klant kunnen ze niet.
Gelukkig zijn ze niet allemaal en overal zo.
@Cdt24801 daar zeg je het . Ik was vandaag in de Orange shop hier in de stad. Mijn partner zijn abonnement was gedaan en wilde nu gaan voor de nieuwe iphone dus verlenging abonnement maar met financiering. Komen in de shop zegt die verkoopster ik kan geen financiering aanvragen en de andere collega die het wel kan heeft verlof. Nu ken ik deze mensen goed en maak ik er geen probleem van , want voor een financiering aan te vragen heeft men een vergunning nodig met een certificaat , moeten er zelfs examen voor doen. Wat ik er mee wil zeggen is dat een andere klant die komt ook zoiets wil van een koude kermis thuis komt. Geen gsm waarop die hoopte en gefrustreerd en geen tevreden klant. Dat zijn zo van die kleine dingen in een shop die beter kunnen voor een klant. Dus zet er dan iemand neer die wel financieringen mag doen al is het voor 1 dag.
Tja, er zijn zo van die dingen .. Maar die kosten allemaal geld hé ... personeel (ook dat op vakantie is) kost geld ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
6 | |
2 | |
2 | |
1 |