Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-01-24 12h28
Antwoorden: 5 antwoorden
Wijzigingen van het contract, aanpassingen van abonnementen, techniekers die langskomen, ... Alles wat veranderingen met zich meebrengt omtrent betalingen en kosten, gelieve goed je maandelijkse facturen te controleren dat je niet onterecht betaald.
Zo stonden er 2 techniekers voor mijn deur op verkeerde dagen. Ik had de bewijzen op mail en sms met het juiste afspraakmoment. Orange bevestige me via Messenger dat ik me niet ongerust moest maken voor extra kosten.
Nu zie ik op mijn factuur:
Iemand die betaald per domicilie en zijn/haar facturen niet controleert betaald teveel. Ik noem dat klanten bestelen. Een vergissing kan wel eens gebeuren maar 3x op een maand vind ik echt teveel. Een ander was al lang overgestapt naar de concurrent. Nu vragen ze zelfs nog om de factuur alsnog te betalen en zou volgende maand gecrediteerd worden.
Zo zal het inderdaad opgelost geraken maar het is echt niet fijn. Men zou beter de problemen aanpakken die er al zijn, in plaats van nieuwe te creëren. Als ik mijn afspraak 2 weken op voorhand verplaats en ik krijg bevestiging, kan ik het niet begrijpen dat ze toch nog een technieker sturen op de verkeerde datum. Die technieker moet dan ook nog eens betaald worden.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |