Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-01-20 17h55
Antwoorden: 4 antwoorden
Ik ben nu bijna 20 jaar klant bij orange, en ik wou overschakelen van abonnement naar herlaadkaart. Dus belde ik naar orange en ze zeiden mij dat ik mijn abonnement online moest opzeggen, dit deed ik dus. Paar weken erna gaat ineens niets meer op mijn gsm, dus belde ik opnieuw naar orange om mijn nummer nog te recupereren, want ik wou alleen maar overschakelen naar een herlaadkaart. Maar niemand kon mij helpen, ze legden zelfs de telefoon af. Ik lees online dat uw nummer nog te recupereren valt, dus waarom wilt niemand van orange mij helpen? En dit na 20 jaar klant te zijn.
@rik3 De aanvraag was beter meteen in de shop gedaan en niet online. Nu een nummer recupereren is enkel mogelijk binnen een heel korte tijd. Nummer opzeggen betekend nummer inactief en kan worden toegekend aan een andere klant. Dit mag wettelijk gezien dus het is correct. Elk gsm nummer wat opgezegd wordt komt terug in de pot. Beste is een dossier te laten maken en op die manier op te lossen.
Best eens naar de shop gaan en face to face bespreken wat er gebeurd is. Langs de andere kant lijkt het me ook maar logisch dat als je een abonnement opzegt dat die er ook mee ophoud na een tijd.
Volgens mij moet de nummer wel te recupereren zijn, maar best niet te lang wachten om langs de shop te gaan dus!
Lijkt mij ook de beste oplossing naar de Orange shop gaan en daar je beklag doen.
Testaankoop heeft mij vroeger al een paar keer geholpen bij bep problemen (colruyt, electrabel). Als trouwe klant mogen ze best een efforke doen 🙂
Ik was dezelfde dag nog naar de shop gegaan maar daar wouden ze mij ook al niet helpen. Terwijl ik ergens had gelezen dat iemand hetzelfde probleem had bij proximus, en daar konden ze hem direct helpen. Nu ben ik ook aan het twijfelen om naar proximus te gaan. Veel betere service volgens mij. hier bij orange gooien ze zelfs de telefoon neer en in de winkel doen ze als of het volledig mijn fout is, niemand die een beetje moeite wilt doen en mij helpen. Ik had wel meer hulp van orange verwacht zeker omdat ik al bijna 20 jaar klant was. Je zou denken dat na al die jaren klant te zijn dat ze je beter zouden helpen, maar reken daar maar niet op.