annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Cloud PC applicatie wil niet verbinden

Topic gestart op: 14-10-18 14h13

Antwoorden: 5 antwoorden

woutercools
Ervaren verkenner

Orange Cloud PC applicatie wil niet verbinden

OPGELOST

Ik heb net de Orange Cloud app geïnstalleerd op mijn PC en vervolgens een account aangemaakt.

Ik kan inloggen op Orange Cloud in de webbrowser maar de PC applicatie geeft een foutmelding bij het inloggen: "Service unreachable. Check your network connection, or try again later."

2018_10_14_13_59_10_Orange_Cloud_Welcome.jpg

Dit duurt nu al 2 dagen.

Weet iemand wat er aan de hand is?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
woutercools
Ervaren verkenner

Ik heb vandaag proberen inloggen en het werkt nu.

Case closed!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
woutercools
Ervaren verkenner

Ik heb vandaag proberen inloggen en het werkt nu.

Case closed!

Dyck_bjorn
Gewaardeerd verkenner

Ik heb het opgelost via Twitter en ze hebben mij ook er voor gemaild en gebeld. Want heb screenshots en bestanden naar hun moeten sturen.

patrick2
Wijze
Wijze

@woutercools per wanneer is uw abonnement actief bij Orange ? Want het kan een aantal dagen duren voordat alles actief staat als u net klant bent . Heeft u de app ook op uw GSM staan ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Dyck_bjorn
Gewaardeerd verkenner

Beste orange,

Ik kan ook niet via pc op de cloud. De windows app zegt constant geen internetverbinding of server niet bereikbaar. En ben al meer dan 5 jaar klant.

Leden met de meeste pluimen