Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-10-18 14h13
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb net de Orange Cloud app geïnstalleerd op mijn PC en vervolgens een account aangemaakt.
Ik kan inloggen op Orange Cloud in de webbrowser maar de PC applicatie geeft een foutmelding bij het inloggen: "Service unreachable. Check your network connection, or try again later."
Dit duurt nu al 2 dagen.
Weet iemand wat er aan de hand is?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb vandaag proberen inloggen en het werkt nu.
Case closed!
Ik heb vandaag proberen inloggen en het werkt nu.
Case closed!
Ik heb het opgelost via Twitter en ze hebben mij ook er voor gemaild en gebeld. Want heb screenshots en bestanden naar hun moeten sturen.
@woutercools per wanneer is uw abonnement actief bij Orange ? Want het kan een aantal dagen duren voordat alles actief staat als u net klant bent . Heeft u de app ook op uw GSM staan ?