Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Ik heb net de Orange Cloud app geïnstalleerd op mijn PC en vervolgens een account aangemaakt.
Ik kan inloggen op Orange Cloud in de webbrowser maar de PC applicatie geeft een foutmelding bij het inloggen: "Service unreachable. Check your network connection, or try again later."
Dit duurt nu al 2 dagen.
Weet iemand wat er aan de hand is?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@woutercools per wanneer is uw abonnement actief bij Orange ? Want het kan een aantal dagen duren voordat alles actief staat als u net klant bent . Heeft u de app ook op uw GSM staan ?
Mijn Orange abonnement is al enkele weken actief. Mijn Orange Cloud account heb ik enkele dagen geleden aangemaakt.
Hiermee kan ik inloggen op de webpagina van Orange Cloud en heb nu ook de app op mijn gsm geïnstalleerd en ook hier kan ik probleemloos inloggen.
Echter de pc applicatie wil nog steeds niet verbinden...
Ik heb vandaag proberen inloggen en het werkt nu.
Case closed!
Ik heb het opgelost via Twitter en ze hebben mij ook er voor gemaild en gebeld. Want heb screenshots en bestanden naar hun moeten sturen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
18 | |
12 | |
9 | |
5 | |
3 |