annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Mobiele facturatie linken met Microsoft store

Topic gestart op: 06-06-20 22h15

Antwoorden: 6 antwoorden

Nassah
Gewaardeerd verkenner

Orange Mobiele facturatie linken met Microsoft store

Beste,

Kunnen jullie net als bij de playstation - en Google playstore ook samenwerken met de microsoft store aub?

Graag mij op de hoogte brengen indien dit gebeurd is. Als het er niet in zit zal ik overgaan naar een andere operator Base die het wel aanbied.

https://docs.microsoft.com/en-us/windows/uwp/publish/mobile-operator-billing?redirectedfrom=MSDN

Alvast bedankt,

 

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Nassah  wil je je post eens bewerken AUB ??? Je hebt naast je post drie puntjes staan en dan kan je post bewerken drukken. Kan je jou post onder Tips&tricks zetten ? Dan moeten we niet vragen achter een oplossing want het is als tip bedoeld.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Nassah
Gewaardeerd verkenner

Er is geen optie om het te wijzigen en een antwoord krijgen 'oplossing' is wel van toepassing hier.

Dan weet ik of het wel of niet gebeurd. Of een termijn als antwoord krijgen hoe lang het proces zal duren om tot een conclusie te komen. Dan ben ik geholpen en kan ik verder.

patrick2
Wijze
Wijze

@Nassah  oplossing nog niet he want er is nog niet echt een oplossing. 

Maar het was makkelijker je vraag of suggestie naar tips&tricks te verplaatsen. Maar dat is geen erg. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Nassah  je hebt een leuk idee gelanceerd maar we zullen dat ook moeten door geven aan iemand. Ik zal @Totem  erbij mentionen , dat is een moderator hier en die kan dat opnemen. Die sturen dat naar andere diensten om dit intern te bekijken. Weet wel dat dit niet zo ineens vandaag op morgen in orde gaat zijn he. Want dat zijn contracten en dergelijke waar ze mee moeten samen werken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen