annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Money

Topic gestart op: 20-10-21 15h07

Antwoorden: 7 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Orange Money

 

Ugh allemaal !

 

Totem is terug om jullie te vertellen over Orange Money 🙂

Dit zegt je niets?

Dit is de app waarmee je veel kan doen!

En ja hoor, Orange heeft weer eens aan je gedacht.

Je kan je dus bij Orange Money registreren om geld te sturen naar iemand in België, Afrika, Frankrijk en vele andere landen 😊 Je kan ze ook beltegoed aanbieden.

Totem_0-1634735153858.png

 

Hoe doe je dat?

Eerst dien je de Orange Money-app te downloaden en jezelf te identificeren. Nadien herlaad je geld in je portemonnee.

 

Dankzij deze app kan je het gewenste bedrag overmaken naar een andere persoon met dezelfde Orange Money-app. Je kan ook je prepaidkaart of die van iemand anders herladen, ook als die persoon zich in een ander land bevindt. De lijst met landen die in aanmerking komen is te vinden in de app-store 😊.

Geld dat via Orange Money wordt ontvangen kan onmiddellijk worden opgenomen bij een van de 300.000 geldautomaten die in Afrika beschikbaar zijn, of worden overgemaakt naar een andere gebruiker van de applicatie.

 

Om je te registreren heb je je gsm-nummer, je identiteitskaart, je kredietkaart en je e-mailadres nodig.

Weet dat de Orange Money-app onafhankelijk is van de mobiele operator Orange Belgium. Het is echter beschikbaar voor alle Belgische nummers op iOS- en Android-toestellen. Hier de link:

Totem_0-1635169636364.jpeg

 

Niet slecht als app, toch?

Voel je vrij om je ervaringen te delen met de community

Totem waakt over de stam!

 

Totem

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
Tristyfristi
Gewaardeerd verkenner

Tof!

0 pluimen
tiffany
Aspirant verkenner

Dit lijkt leuk

0 pluimen
Elpro
Aspirant verkenner

Vraagje, ik woon in ned. Kan ik met een Belgische simkaart dan wel in ned de app gebruiken? Zo nee, wanneer wordt deze service in Ned gelanceerd?

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ugh @Totem Ik ben het eens met @Josette  Western Union, want ook ik heb dit eerder gedaan! Maar bedankt 🙏  ter informatie. Goedenavond allemaal 👋 door @Anonymous ⚜️.

Leden met de meeste pluimen