Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Cde
Gewaardeerd verkenner

Orange Thank You

Beste,

ik heb net een email gekregen van Orange Thank You, met hierin de melding van een gratis filmticket. Weet er iemand wat je hiermee moet doen?

Ik las dat je een tweede erbij moet kopen, mag je deze tickets dat gebruiken op twee verschillende dagen?

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Aspirant sjamaan

Re: Orange Thank You

@Cde  u krijgt deze film ticket om te gebruiken als cadeau. Hierbij wat info over het film ticket :

Gratis film op dinsdag
Op dinsdag krijg je bij elk aangekocht bioscoopticket een gratis ticket in onze partnerbioscopen. Hoe langer je abonnee bent bij Orange, hoe vaker je ook van dat voordeel kan genieten. Bovendien nodigt Orange je geregeld uit voor een avant-première. Voeg zeker deze link toe aan je favorieten: www.orange.be/film!

Weet wel dat hoe langer u klant bent ook te mooier of beter de cadeaus zijn.

Kijk zeker ook eens naar de link die erbij staat , en kijk anders eens hier naar ,

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

@Cde 

Om dus concreet op uw vraag te antwoorden: neen, je kunt de tickets niet op verschillende dagen gebruiken. De bedoeling is dus waarschijnlijk dat je met twee (of meer) samen naar de cinema gaat. Alhoewel er waarschijnlijk niets u weerhoudt om tickets voor twee verschillende films te kopen ...

0 pluimen
Cde
Gewaardeerd verkenner

Is eigenlijk zuiver geldklopperij, zoals gewoonlijk? Ik word "verplicht" om een ticket te kopen, om gebruik te maken van het cadeau, maar dan krijg ik een ticket gratis die ik toch moet weggooien, tenzij ik mij in twee spits om er gebruik van te maken? Als ik mij niet in twee splits, heb ik dus een ticket voor de vuilbak, en heb ik dus een cadeau, waarvoor ik een vuilniszak moet kopen, weeral voordeel voor de overheid ??? Welk stom cadeau is dit eigenlijk? Dit is eigenlijk al reden genoeg om GEEN klant meer te willen zijn, en om te veranderen van oiperator? Als men geen cadeau geeft, tot daar aan toe, maar met dit cadeau, is dit eigenlijk lachen met allenstaanden?

0 pluimen
patrick2
Aspirant sjamaan

@Cde  u hebt ook geen nekel verplichtiing om dit cadeau te gebruiken. Ik zelf ben 2 jaar klant en heb nog nooit hier gebruik van gemaakt want ik heb er geen behoefte aan om naar de film te gaan. Heb wel al andere cadeau's gehad waar ik wel iets aan heb en heb deze dan ook geaccepteerd. Dus het staat u volkomen vrij om deze wel of niet te accepteren het is ook maar een gebaar vanuit Orange. Bij andere operatoren zijn er geen cadeau's als bedankje voor de klant.

0 pluimen
Cde
Gewaardeerd verkenner

Dit is eigenlijk geen cadeau dus? Je mag maar één ticket gebruiken per persoon ... Dus , ik koop één ticket, krijg er één gratis, moet dus een vuilzak kopen, en deze tweede in weg te gooien, dus is dit uitlachen van de klant in plaats van deze te belonen ... Goed om weten, als Orange zich dan niet excuseert voor deze fout, dan verander ik, samen met alle medewerkers van mijn bedrijf ...

0 pluimen
Cde
Gewaardeerd verkenner

Klopt volledig, maar toch vind ik dit een waardeloos cadeau, waar men in feite de klant mee uitlacht. Ik heb ook een voorstel voor ALLE klanten van Orange. Als men een renovatie uitvoerd van zijn/haar woning, bij gelijk welke aannemer, krijgt deze een cadeau van mij. Deze krijgt een porsche cadeau, zelfs al is deze geen klant bij mij. Iedereen die een factuur kan voorleggen voor renovatiewerken aan zijn of haar woning, ter waarde van één milard euro, mag gratis een porsche gaan kopen op mijn rekeing, enkel mag de koper ook zelf geen rijbewijs bezitten, en mag de betsuurder niet ouder zijn dan zes jaar ... Kom gerust langs om de factuur voor te leggen ...

0 pluimen
patrick2
Aspirant sjamaan

@Cde  beste lijkt mij u te richten tot Orange zelf. De tribe is van klanten voor de klanten om bepaalde problemen op te lossen. U bent ook een klant maar dit is iets waar wij weinig aan kunnen doen.

0 pluimen
Cde
Gewaardeerd verkenner

O.K, sorry dan, dacht dat jullie van Orange zelf waren. Waarschijnlijk begrijpt U mijn ongenoegen wel over deze waardeloze zaken waar wij onze tijd moeten in steken om deze te wissen. Enfin, hopelijk zet deze blog andere mensen in dezelfde situatie aan om Orange aan te vallen over hun waardeloze vergiftegde cadeau's. Nogmaals mijn excuses, en ook nogmaals een warme oproep aan alle lezers om massaal andere cadeau's te eisen, die minder giftig zijn op alle gebied.

0 pluimen
Highlighted
patrick2
Aspirant sjamaan

@Cde  geen enkel probleem u mag zeker uw mening uiten hier .

Om u misschien een beetje gerust te stellen , er is al eens een post gedaan naar de moderatoren toe om eens mee te nemen binnen Orange om andere cadeau's aan te bieden naar een klant. Daar is het nog altijd wachten op een antwoord maar het is al eens door gegeven.

Leden met de meeste pluimen