annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Thank You

Topic gestart op: 08-11-19 16h04

Antwoorden: 12 antwoorden

Cde
Ervaren verkenner

Orange Thank You

OPGELOST

Beste,

 

ik heb net een email gekregen van Orange Thank You, met hierin de melding van een gratis filmticket. Weet er iemand wat je hiermee moet doen?

Ik las dat je een tweede erbij moet kopen, mag je deze tickets dat gebruiken op twee verschillende dagen?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

U, en alle anderen, begrijpen wel, dat het lastig is te horen, dat we een geschenkje krijgen, namelijk een gratis filmticket, voor eventueel je vrouw/man of partner, die reeds een jaar geleden is overleden. Ik wil dit gerust doen, maar dan word ik door het gerecht aangeklaagd omdat ik grafschennis pleeg. Men kan gerust zeggen, bijvoorbeeld, 5 euro of 10 euro korting bij aankoop van 2 tickets, maar als men meegeeft, één ticket kopen en één ticket gratis voor je overleden vrouw ??? 

 

WIJ EISEN  :

- ANDERE CADEUA'S

- OFWEL GEEN CADEAU'S MEER

Ugh @Cde,

Totem vind het jammer dat je je cadeau niet leuk vind, maar kan het wel verstaan. Met Orange Thank You, krijg je nog andere cadeau's zoals gratis GB, kortingen en toegang naar Orange-events. Onze Orange Thank You dienst doet zijn best om cadeau's te vinden die voor alle onze klanten passen. De meeste zijn zeker blij hiermee, maar het kan zijn dat sommigen dit niet leuke vinden :s

De cadeau's worden regelmatig veranderd door het team, hopelijk zal je je volgende cadeau leuker vinden.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
patrick2
Wijze
Wijze

@Cde  geen enkel probleem u mag zeker uw mening uiten hier .

Om u misschien een beetje gerust te stellen , er is al eens een post gedaan naar de moderatoren toe om eens mee te nemen binnen Orange om andere cadeau's aan te bieden naar een klant. Daar is het nog altijd wachten op een antwoord maar het is al eens door gegeven.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cde
Ervaren verkenner

U, en alle anderen, begrijpen wel, dat het lastig is te horen, dat we een geschenkje krijgen, namelijk een gratis filmticket, voor eventueel je vrouw/man of partner, die reeds een jaar geleden is overleden. Ik wil dit gerust doen, maar dan word ik door het gerecht aangeklaagd omdat ik grafschennis pleeg. Men kan gerust zeggen, bijvoorbeeld, 5 euro of 10 euro korting bij aankoop van 2 tickets, maar als men meegeeft, één ticket kopen en één ticket gratis voor je overleden vrouw ??? 

 

WIJ EISEN  :

- ANDERE CADEUA'S

- OFWEL GEEN CADEAU'S MEER

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

U, en alle anderen, begrijpen wel, dat het lastig is te horen, dat we een geschenkje krijgen, namelijk een gratis filmticket, voor eventueel je vrouw/man of partner, die reeds een jaar geleden is overleden. Ik wil dit gerust doen, maar dan word ik door het gerecht aangeklaagd omdat ik grafschennis pleeg. Men kan gerust zeggen, bijvoorbeeld, 5 euro of 10 euro korting bij aankoop van 2 tickets, maar als men meegeeft, één ticket kopen en één ticket gratis voor je overleden vrouw ??? 

 

WIJ EISEN  :

- ANDERE CADEUA'S

- OFWEL GEEN CADEAU'S MEER

Ugh @Cde,

Totem vind het jammer dat je je cadeau niet leuk vind, maar kan het wel verstaan. Met Orange Thank You, krijg je nog andere cadeau's zoals gratis GB, kortingen en toegang naar Orange-events. Onze Orange Thank You dienst doet zijn best om cadeau's te vinden die voor alle onze klanten passen. De meeste zijn zeker blij hiermee, maar het kan zijn dat sommigen dit niet leuke vinden :s

De cadeau's worden regelmatig veranderd door het team, hopelijk zal je je volgende cadeau leuker vinden.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Anonymous
Niet van toepassing

@Cde 

Als u klachten hebt, kan u zich altijd richten tot de klantendienst van Orange via 5000 of via FB.
Zoals @patrick2  hier al aangaf, moet je weten dat we hier allemaal klanten zijn die elkaar proberen te helpen ... met de kennis die we hebben.

 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Cde 

Om dus concreet op uw vraag te antwoorden: neen, je kunt de tickets niet op verschillende dagen gebruiken. De bedoeling is dus waarschijnlijk dat je met twee (of meer) samen naar de cinema gaat. Alhoewel er waarschijnlijk niets u weerhoudt om tickets voor twee verschillende films te kopen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen