Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-08-18 10h28
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
sinds gisteren orange cloud gedownload en heb er inmiddels 1000 foto’s opstaan.
nu wilde ik de foto’s van mijn iPhone verwdijderen aangezien het toestel maar 16gb geheugen heeft.
nu wilde ik natuurlijk voor de zekerheid testen of ik de foto’s nu ook terug kan zetten op mijn toestel.
als ik alle foto’s selecteer in “galerij” kan ik ze alleen via mail of Messenger versturen. Aangezien je max 10 foto’s kan versturen via mail zou ik al 100 mail moeten versturen . Weet iemand hoe je op een makkelijke manier alle foto’s nu van de cloud op mijn iPhone moet zetten?
ik heb alles toegestaan nadat ik de app heb geïnstalleerd.
alvast bedankt 🙂
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Er zullen waarschijnlijk nog wel andere oplossingen bestaan, maar ééntje is om uw cloud down te loaden naar uw PC (via cloud.orange.be). Vervolgens uw foon met een kabeltje koppelen aan uw PC en je kunt alles wat je maar wil terug op uw foon zetten.
Er zullen waarschijnlijk nog wel andere oplossingen bestaan, maar ééntje is om uw cloud down te loaden naar uw PC (via cloud.orange.be). Vervolgens uw foon met een kabeltje koppelen aan uw PC en je kunt alles wat je maar wil terug op uw foon zetten.
Kan iemand dit voor mij doen
Tegen betaling.....
Dit gaat niet 🤷🏻♀️ Moet ook zo snel mogelijk mijn fotos overzetten naar pc zodat ik niet kwijtrijkt🤦🏻♀️
Stefaan,
vraagje ben dat aan het proberen, ik zie een venstertje dat hij aan het downloaden
is maar vind ze niet terug op mijn laptop, heb jij een idee waar ik ze vinden kan?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |