annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange cloud foto’s van cloud naar toestel

Topic gestart op: 18-08-18 10h28

Antwoorden: 6 antwoorden

alexander
Gewaardeerd verkenner

Orange cloud foto’s van cloud naar toestel

OPGELOST

Beste,

sinds gisteren orange cloud gedownload en heb er inmiddels 1000 foto’s opstaan.

nu wilde ik de foto’s van mijn iPhone verwdijderen aangezien het toestel maar 16gb geheugen heeft.

nu wilde ik natuurlijk voor de zekerheid testen of ik de foto’s nu ook terug kan zetten op mijn toestel.

als ik alle foto’s selecteer in “galerij” kan ik ze alleen via mail of Messenger versturen. Aangezien je max 10 foto’s kan versturen via mail zou ik al 100 mail moeten versturen . Weet iemand hoe je op een makkelijke manier alle foto’s nu van de cloud op mijn iPhone moet zetten?

ik heb alles toegestaan nadat ik de app heb geïnstalleerd.

alvast bedankt 🙂

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

Er zullen waarschijnlijk nog wel andere oplossingen bestaan, maar ééntje is om uw cloud down te loaden naar uw PC (via cloud.orange.be). Vervolgens uw foon met een kabeltje koppelen aan uw PC en je kunt alles wat je maar wil terug op uw foon zetten.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Cdt24801
Wijze
Wijze

Er zullen waarschijnlijk nog wel andere oplossingen bestaan, maar ééntje is om uw cloud down te loaden naar uw PC (via cloud.orange.be). Vervolgens uw foon met een kabeltje koppelen aan uw PC en je kunt alles wat je maar wil terug op uw foon zetten.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bert1967
Aspirant verkenner

Kan iemand dit voor mij doen

 

Tegen betaling.....

0 pluimen
Oyku
Aspirant verkenner

Dit gaat niet 🤷🏻‍♀️ Moet ook zo snel mogelijk mijn fotos overzetten naar pc zodat ik niet kwijtrijkt🤦🏻‍♀️

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Stefaan,

vraagje ben dat aan het proberen, ik zie een venstertje dat hij aan het downloaden

is maar vind ze niet terug op mijn laptop, heb jij een idee waar ik ze vinden kan?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen