annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange cloud

Topic gestart op: 26-04-20 17h06

Antwoorden: 9 antwoorden

Maitejacomen
Gewaardeerd verkenner

Orange cloud

Hallo. 

Ik ben opgestapt naar GO en zie ineens dat mijn orange cloud wordt verwijderd, ik had het niet gezien anders was ik niet veranderd maar hoe moet ik nu al mijn fotos verplaatsen ? En kan je mss wel nog betalen voor orange cloud? 

Dankje 

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Cagdasegilmez  wat is er super ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Maitejacomen  bij het opzeggen van of het aanpassen van je abonnement zullen je cloud diensten vervallen. Deze kan je niet meer gebruiken ook niet tegen betaling. Beste kan je inloggen en je foto's op een andere cloud zetten. Dit is iets wat Orange beslist heeft bij de nieuwe abonnementen ook je Coyote zal vervallen. 

Alternatieven zijn er genoeg denk aan , geheugen kaartje in je toestel , Google cloud of Google foto's , Dropbox . Als je een iphone hebt kan je die cloud gebruiken en tegen betaling ervan ook de opslag vergroten. 

Moest je de foto's willen overzetten naar een andere cloud kan je je alternatieve cloud eerst op je gsm zetten. Dan kan je de foto's overzetten via de Orange cloud. Je kan ook je gsm aan je pc hangen en daar op zetten of op een externe harde schijf maar dat is een tussen oplossing. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bieke1975
Aspirant verkenner

Ik heb hier ook problemen mee. Heb enkel laptop van mijn werk en daar krijg ik de melding dat de browser moet upgedate worden(wat niet mag van het werk). 
Ik kan wel extern geheugen aansluiten en iPhone X aan laptop. Maar ik vind dan in de app Orange cloud (op iPhone) niet waar ik de overdracht in gang moet zetten naar extern geheugen. 😞 Ik ben echt geen techneut. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Bieke1975  misschien kan je wat doen met deze informatie:

https://www.orange.be/nl/hulp/mijn-apps/orange-cloud/hoe-zet-ik-mijn-bestanden-orange-cloud-over-naa...

Kijk of het lukt en als je nog vragen hebt dan laat je maar iets weten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen