annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange cloud

Topic gestart op: 26-04-20 17h06

Antwoorden: 9 antwoorden

Maitejacomen
Gewaardeerd verkenner

Orange cloud

Hallo. 

Ik ben opgestapt naar GO en zie ineens dat mijn orange cloud wordt verwijderd, ik had het niet gezien anders was ik niet veranderd maar hoe moet ik nu al mijn fotos verplaatsen ? En kan je mss wel nog betalen voor orange cloud? 

Dankje 

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
Bieke1975
Aspirant verkenner

Dus naar de orangecloud op de laptop? Ipv via de iPhone? Want via iPhone app kan ik niet verder dan mijn account (stap 3). Wat als mijn laptop daar ook zegt dat de browser moet ge-update worden? 
En moet dan eerst alles (50gb) op laptopgeheugen? Want dat zal ook niet lukken. Sorry hoor, snap er echt niet veel van 😕

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Bieke1975  kijk er zijn een aantal mogelijkheden om de foto's uit de cloud terug te zetten. 

Of wel zet je via de Iphone vanuit de cloud alles op je toestel of je doet het via de aangereikte weg zoals ik dat heb aangegeven. 

Moest je kiezen om het via de gsm zelf te doen dan zal je moeten inloggen met de app van Orange cloud en niet via de webbrowser. Dan kan je via de app vanuit de cloud alles overzetten op je gsm. Houd hier dan wel rekening mee dat je toestel snel aan zijn geheugen kan zitten als je veel foto's hebt. 

Als je het via de laptop gaat doen dan dien je de link te volgen die ik heb aangegeven. Ik zelf persoonlijk zie niet een probleem als je een update zou doen van je browser dat heeft geen invloed op werken die opgeslagen zijn op die laptop. Natuurlijk is het dan wel dat je wel eerst je foto's op die laptop dient te zetten voor dat je ze op een externe schijf kan zetten. Die stappen zijn niet moeilijk maar dat kan wel geheugen in beslag nemen. Daar komt bij dat in niet inzie hoe je de foto's van je harde schijf weer op je gsm krijgt. Er zijn wel mogelijkheden maar een Iphone is en blijft een Iphone dus moeilijk. 

Ik gebruik  ook een Iphone en heb de foto's gewoon via de app naar de cloud van Apple geplaatst. Ik heb cloud ruimte bijgenomen 200 GB bij Apple voor het gezin en daar staan al onze foto's in. Dus geen opslag op het toestel niks maar dat is onze keuze daar moet je zelf vrij in zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Bieke1975
Aspirant verkenner

Ik heb ook een iCloud van 200 gb. Maar ik vind in de Orange app geen mogelijkheid om rechtstreeks naar de iCloud over te zetten. De bestanden van in de Orange cloud zijn ook ouder dan die dat in de iCloud zitten. Via laptop zal niet lukken want zoveel vrij geheugen heb ik niet (laptop van het werk). 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Bieke1975  rechtstreeks van de Orange cloud naar de Icloud gaat niet. 

Dan dien je eerst de foto's op je toestel te zetten en dan in zal je Iphone ze zelf in de Icloud plaatsen.

Een Iphone is zo ontworpen dat je foto's rechtstreeks in de cloud gaan , tenminste als je die optie hebt aanstaan. Bij instellingen op je Iphone kan je gaan naar foto's - klik dat aan en dan zie je Icloud foto's dat moet aanstaan. Optimaliseer Iphone-opslag moet ook aangevinkt zijn. Dan zullen je foto's direct naar de cloud gaan. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

 @Maitejacomen

Als je alles goed gelezen had stond dat er ook bij vermeld.

Alle nieuwe contracten of abonnementen zijn zonder Orange Cloud.

Ik hoop dat je het nog redden kan.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen