Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-10-23 09h12
Antwoorden: 8 antwoorden
Beste,
Ik kreeg vandaag een SMS met volgend bericht.
Iemand een idee of deze legit is ?
De link in het bericht leidt naar de website getoond op de screenshot in bijlage.
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk aangezien iedereen die de link bemachtigd dan een compensatie kan innen.
Mvg,
Gauthier
PS.
Gyazo linkjes zijn mss makkelijker dan de fotos te moeten downloaden dus bij deze:
- Scam Site(?)
- SMS Bericht
Wat een chagrijnige vent ben jij zeg, man man man, ga er zelf geen woorden aan vuil maken, prettige dag in je grot thuis, Patrickje, broer, maat, pikkie x x x
@GauthierV , wees alsjeblieft voorzichtig met de woorden die je gebruikt. Het doel van het forum is om anderen te helpen oplossingen te vinden. Dit moet met respect gebeuren
Niks met chagerijnige te maken ik wens gewoon zo niet aangesproken te worden heel simpel is dat.
Maar je moet er geen woorden meer aan vuil maken want ik wens zoals iedereen dat doet met respect aangesproken te worden. Zoals je mij aanspreekt doe je net als je me jaren kent en zelfs mijn beste vrienden spreken me zo niet aan.
.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |