annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange eropuit bon niet te claimen

Topic gestart op: 03-11-19 13h34

Antwoorden: 10 antwoorden

Tom
Gewaardeerd verkenner

Orange eropuit bon niet te claimen

Ik kan het deropuit bon van orange niet claimen.   Er blijft een error voorkomen met dat ik de app moet herstarten voor deze te claimen.  Heb dit al meer maals gedaan zonder succes, andere kan ik wel openen.   

 

Mvg,

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Tcharo
Aspirant scout

Ik heb al lange tijd hetzelfde probleem.

De oplossingen die hier voorgesteld worden hebben niets met dit probleem te maken. Het is niet zo dat de site niet kan geopend worden. Het is de code die niet kan verkregen worden.

Zonder code kan je geen activiteit boeken.

Is er hier al een oplossing voor?

Tom
Gewaardeerd verkenner

inderdaad er is een probleem, en via een omweg kan je het probleem misschien omzeilen, maar daar is het probleem nog niet mee opgelost. 

 

ik zou graag het probleem aangepakt zien worden, zodat je het WEL via de telefoon kan doen.  

heb nu alle andere acties wel kunnen uitvoeren via mijn GSM, dus het is enkel een probleem met die "erop uit bon"  

Noepseke
Veteraan verkenner

dat snap ik 😞

ook hier blijft het antwoord van bijvoorbeeld een  @Totem ook weer uit. 

0 pluimen
NelsonM
Orange-werknemer

Ik kan het deropuit bon van orange niet claimen.   Er blijft een error voorkomen met dat ik de app moet herstarten voor deze te claimen.  Heb dit al meer maals gedaan zonder succes, andere kan ik wel openen.   

 

Mvg,

Ugh @Tom,

Via deze website kan je je activiteit kiezen, je hebt ook de mogelijkheid om technische problemen te signaleren of andere vragen te stellen. Aarzel ook niet om ons webcare-tribe te contacteren zodat ze je dossier analyseren.
Totem's zonnegroeten,

Totem

Leden met de meeste pluimen