Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-11-20 14h23
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste
Op de orange app staat dat de cadeaudata van orange thank you aan een familielid kan doorgegeven worden. Heb dit bekeken en vind nergens waar en hoe dit moet.
Iemand idee hoe dit in orde kan gemaakt worden?
Mvg
Davy
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Davy15 goedenavond,
ga hier eens lezen als je wil?
https://community.orange.be/t5/Opties-en-diensten/Familielid/td-p/83124/page/3
Maar ik zie de persoon wel in mijn familie staan. Als ik in de app van het familielid kijk, dan kan ik daar nergens iets van familie terugvinden. Dus geen overzicht of zo. Vreemd.
Ga naar de orange app. Dan naar orange thank you. Tussen badges en ontvangen gifts staat bij mij orange-family. Als ik daar op klik, dan zie ik het aantal leden en wie.
@Davy15 schreef:
Ga naar de orange app. Dan naar orange thank you. Tussen badges en ontvangen gifts staat bij mij orange-family. Als ik daar op klik, dan zie ik het aantal leden en wie.
Als ik dat doe staat er enkel de uitleg wat het is en hoe het werkt, maar wie er in mijn familie zit ... Nergens iets te bekennen ...
Ik herinner mij dat het in het begin wel ergens te zien was, maar het is nu nergens meer te vinden.
@Davy15 Ja kan eens kijken in de My Orange app en dan gaan naar cadeaus. Daar op je verkregen data klikken en in plaats van de accepteren kan je dat door geven.
Je zal wel iemand moeten hebben die familie gemaakt is dus je zal dat ook moeten controleren via de app.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
2 | |
1 |