Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-08-23 15h54
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo.
Vroeger kon ik via mijn klantenzone een lege simkaart bestellen ( als reserve simkaart) voor mijn nummer , was heel makkelijk , maar nu zie ik die optie niet meer staan in men klantenzone? Volgens website & facebook messenger zeggen ze dat dit wel kan , is deze optie op andere plaats gezet?
Groeten
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Probeer anders even het volgende. Misschien dat dit wel lukt.
Ga naar Orange.be met een computer, log in op de klantenzone,
vervang vervolgens de nullen in de onderstaande link door het telefoonnummer waarvan je een nieuwe simkaart wenst en surf dan naar die pagina.
https://e-services.orange.be/nl/devices/new_sim_request/32400000000
Let wel, je moet eerst ingelogd zijn op de klantenzone voor je naar deze pagina kunt surfen.
Bvb, wil je nieuwe simkaart aanvragen voor het nr 0473 000 111 dan ziet de link er zo uit:
https://e-services.orange.be/nl/devices/new_sim_request/32473000111
Probeer anders even het volgende. Misschien dat dit wel lukt.
Ga naar Orange.be met een computer, log in op de klantenzone,
vervang vervolgens de nullen in de onderstaande link door het telefoonnummer waarvan je een nieuwe simkaart wenst en surf dan naar die pagina.
https://e-services.orange.be/nl/devices/new_sim_request/32400000000
Let wel, je moet eerst ingelogd zijn op de klantenzone voor je naar deze pagina kunt surfen.
Bvb, wil je nieuwe simkaart aanvragen voor het nr 0473 000 111 dan ziet de link er zo uit:
https://e-services.orange.be/nl/devices/new_sim_request/32473000111
U heeft mij het beste geholpen met deze vraag , bedankt.
Even een kleine opmerking; je moet naar de klantenzone gaan met een computer en niet met een mobiel toestel want de klantenzone ziet er dan iets anders uit 😄.
Zeer raar ik zie het ook niet op pc , volgens facebook messenger team is er probleem met hun systeem , zou opgelost worden hoop ik , we zien wel. Bedankt voor uw info .
Ps: kun je als je op die link klikt ook simkaart aanvragen? Of krijg je foutmelding?
Groeten