Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-11-19 20h18
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo
ik heb de Orange radio app geïnstalleerd op mijn I-phone. Ik heb deze alleen nog maar via de wifi gebruikt. Nu mijn vraag: gebruikt deze veel data als je via 4G luistert?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@FilipWeijts het verbrui via de radio app valt heel goed mee. Hierbij ook een linkje met de betreffende info.
https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/voordelen-en-inbegrepen-diensten/orange-radio-nl
Hallo
ik heb de Orange radio app geïnstalleerd op mijn I-phone. Ik heb deze alleen nog maar via de wifi gebruikt. Nu mijn vraag: gebruikt deze veel data als je via 4G luistert?
Hallo @FilipWeijts,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
Dit zal afhangen van de kwaliteit van de gestreamde muziek. Heb er zelf ook nog niet gebruik van gemaakt via 4g.
je kan je counter op je iPhone resetten en dan een test doen en dan na een song nakijken wat je verbruik was.
@NaughtyByNature Ik ga het eens uittesten!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 |