annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange thank you badge

Topic gestart op: 21-03-20 13h39

Antwoorden: 19 antwoorden

Moustapha
Gewaardeerd verkenner

Orange thank you badge

Oké, ik wacht al zo lang op mijn derde badge dat ik al lang zou moeten krijgen. Ik wacht dus al maanden, maar nog steeds niets. Wat is dit voor netwerk. Ik ga overstappen naar een ander provider denk ik!

Labels (2)
0 pluimen
19 ANTWOORDEN 19
patrick2
Wijze
Wijze

@Moustapha  het kan inderdaad lange tijd duren voor je die badge krijgt. Met de veranderingen en dergelijke kan het langer duren dan normaal. Zou jammer zijn dat je naar een andere provider gaat als het van je badge moet afhangen want andere providers geven geen badge's en cadeau's als klant zijnde.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Moustapha
Gewaardeerd verkenner

@patrick2  ja ok, andere providers hebben dit misschien niet, maar ik wil liever een provider dat niet heeft en waarschijnlijk beter is dan een provider waarvan badges aanwezig zijn, maar die na paar maanden krijgt. Dus liever een andere provider. Ik heb nog een vraagje. Welke prijs krijgt men als men 3 badges verzamelt ?

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Moustapha 

Die prijs dat varieert in de tijd. Niemand weet dat op voorhand.

Langs de andere kant, voor die badges hoef je het niet te doen. Dat is gewoon mooi meegenomen indien je toch Orange hebt. Maar een provider kies je in functie van andere factoren, waaronder als voornaamste overal een goed bereik. Toch in de streken waar je voornamelijk bent.

Natuurlijk ben je vrij om gelijk welke provider te nemen, dat is volledig uw keuze. Ik kan u enkel de goede raad geven om uw keuze op objectieve, belangrijke criteria te baseren.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

En onze Patrick was weer eens net iets sneller met schrijven dan ik .. Tja, ik typ dan ook maar met twee vingers hé .... 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen