annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Facebook koppelen aan Orange cloud

Topic gestart op: 17-02-20 03h08

Antwoorden: 10 antwoorden

Kriske
Ervaren verkenner

Facebook koppelen aan Orange cloud

OPGELOST

Ik krijg steeds een foutmelding wanneer ik mijn facebook account met Orange cloud probeer te verbinden..

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kriske 

Ik zou in uw plaats niet te veel energie meer steken in de Orange cloud.

In de nieuwe abo's is het al niet meer inbegrepen, hoe lang de bestaande abo's die niet overgaan het nog behouden is een open vraag ....

Idem dito voor Coyote, maar dat terzijde.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik krijg steeds een foutmelding wanneer ik mijn facebook account met Orange cloud probeer te verbinden..

Ugh @Kriske,

De geesten bevestigen dat het perfect zou moeten werken. Is het intussen opgelost? Het kan zijn dat het niet werkt op een bepaald moment, dan is het best om uit te loggen en terug in te loggen.

Wees ook zeker dat je Facebookprofiel open is voor verbindingen voor derde partij apps.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Kriske
Ervaren verkenner

Beste, 

Nog een paar keer geprobeerd, ook met me uit te loggen maar zonder succes. 

Ik heb onlangs mijn tribe profiel probleemloos kunnen koppelen met facebook dus ga Ik er vanuit dat dat mijn profiel inderdaad open staat voor derden. 

Toch bedankt voor de response.

Mvg

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kriske 

Ik zou in uw plaats niet te veel energie meer steken in de Orange cloud.

In de nieuwe abo's is het al niet meer inbegrepen, hoe lang de bestaande abo's die niet overgaan het nog behouden is een open vraag ....

Idem dito voor Coyote, maar dat terzijde.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Kriske
Ervaren verkenner

Ik had idd al zoiets gelezen maar ivm coyote is nieuw voor me.. het volgende is dan waarschijnlijk de data van het facebook gebruik aanrekenen vermits dit samen met coyote gratis in mijn abo zit😏

Alvast toch bedankt.

Leden met de meeste pluimen