Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-04-20 23h37
Antwoorden: 2 antwoorden
@Mahoww weet niet goed wat je ermee bedoeld.
Als je bedoeld dat je elke keer moet inloggen dat kan want eens per maand moet je opnieuw je gegevens in geven. Dat is iets wat Orange heeft beslist. Ook uit de privacy redenen.
Moest je iets anders bedoelen kan je de vraag beter formulieren zodat we wat gerichter kunnen antwoorden.
Dat opnieuw inloggen aan de hand van een sms code kan je vermijden door regelmatig eens via 4G de app te gebruiken. Daarmee ben je ook geïdentificeerd.
Via WiFi kan men niet zien wie je echt bent. Via 4G kan men uw gsm nummer uitlezen en is men zeker dat jij het bent. (zolang je uw foon niet kwijt bent natuurlijk ...)
Wanneer je dus nooit via 4G inlogt zal je minstens om de maand die vraag om identificatie gevolgd door een sms voorgeschoteld krijgen. Voor uw eigen bestwil, het is een procedure om uw account te beschermen tegen diefstal.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |