annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oud factuur terug opvragen

Topic gestart op: 18-09-22 12h26

Antwoorden: 4 antwoorden

Daisy_666
Aspirant verkenner

Oud factuur terug opvragen

Beste 

Ik heb bij jullie nog een rekening open staan van ongeveer 300€ maar dit factuur dateert van minstens 10 jaar geleden.Ik heb al op verschillende manieren geprobeerd om dit factuur op te vragen, maar ik krijg elke keer het zelfde antwoord dat ik mijn klanten nr of gsm nummer van toen nodig heb.Maar het probleem is dat ik mijn gsm nummer en ook zeker niet mijn klanten nr van toen niet meer weet. Is er iemand die nog een andere oplossing weet??

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Mattie
Aspirant genezer

dit is trouwens op de site terug te vinden, misschien dat je hier iets mee bent?

Duplicaat van een factuur

Er zijn verschillende mogelijkheden om een kopie van je factuur aan te vragen.

  • In pdf via je Klantenzone.
  • Via een link per sms, die je kan aanvragen wanneer je (gratis) naar 5000 belt, en vervolgens de opties 1, 2 en 1 selecteert.
  • Per post, op papier. Deze optie kost je 5 euro en kan je aanvragen op het nummer 5000.
0 pluimen
Mattie
Aspirant genezer

Het is wel zo dat er voor consumenten een verjaringstermijn van 10jaar is voor zulke facturen.
Dus ik denk dat als het inderdaad 10jaar geleden is, dat dit wel eens het geval kan zijn.

Hoe weet je trouwens dat je nog een factuur van 300€ hebt openstaan?  Ze hebben je dan toch gecontacteerd op 1 of andere manier, dan moet dat toch terug te linken zijn naar je factuur lijkt me?

patrick2
Wijze
Wijze

Dat is idd een goede opmerking @Mattie . 

Als je weet of te weten bent gekomen dat je nog bij je provider een factuur hebt van een € 300 dan lijkt het mij ook dat het ergens aan te linken is. 

@Daisy_666 zoals al reeds gezegd en aangehaald , je bent toch door iets of iemand op de hoogte gebracht hiervan ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Misschien kunnen ze wat aanvangen met je volledige naam, en (vroeger) adres

Ze zullen ze wel nog op computer hebben denk ik. maar de wettelijke bewaringstermijn is  7 jaar en voor facturen van onroerende goederen 15 jaar

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen