annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Fout in overdracht

Topic gestart op: 17-09-22 13h11

Antwoorden: 1 antwoord

Relie
Aspirant verkenner

Fout in overdracht

OPGELOST

Ik heb recent een overdacht gedaan van internet/tv/mobile abo naar internet only, het vorige obo ston

op mijn de naam van mijn zus en  u dus op mijn naam.

Nu zijn wiij speciaal naar een orage wikel geweest om dit vlot te laten lopen.

Maar helaas is er toch iets kunnen fout lopen, namenlijk krijg ik nu een factuur voor internet en tv terwijl ik helemaal geen tv heb (en ook niet gevraagd). (de digibox is ook al terug opgestuurd)

Wat is de beste manier om dit recht te zetten?

 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Je zult met Orange contact moeten nemen, @Relie 

Je kunt vb de chat even proberen hier 

Volledig naar onder scrollen, dan zie je rechts een blauw icoon.  Daarop klikken

Best de gegevens ( telnr, klantnr, factuurnr, het verhaal ) voorbereiden zodat je het in de chat kunt plakken

Good luck

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Gregory
Wijze
Wijze

Je zult met Orange contact moeten nemen, @Relie 

Je kunt vb de chat even proberen hier 

Volledig naar onder scrollen, dan zie je rechts een blauw icoon.  Daarop klikken

Best de gegevens ( telnr, klantnr, factuurnr, het verhaal ) voorbereiden zodat je het in de chat kunt plakken

Good luck

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen