Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-02-25 22h45
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben overgeschakeld van prepaid naar een abonnement.
Daarbij stond dat activate 24h kan duren. Nu zijn er nog maar 5 uur over en dan zijn die 24h om.... Hier werkt de wifi op 1 of andere manier niet en de huisbaas heeft dit nog niet opgelost. Ik zit nog op 1 euro krediet op men prepaid. Ik had gehoopt niet meer te hoeven herladen. Maar ik ben ook niet bereid om zonder internet te zitten.
Denken jullie dat ik best nog 5 euro herlaad of zal die activatie nu elk moment gaan plaatst vinden?
Jullie advies aub.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb net toch herladen had nog 10 cent. En geen activate 24h al met 5 uur voorbij
Activatie kan langer duren daar dit manueel gebeurd. En daarnaast heb je de aanvraag in het weekend gedaan.
Binnen Orange vindt er sowieso een refund plaats als je van prepaid naar postpaid gaat. Je krijgt het resterende saldo terug op de 1e factuur.
Zou wachten
Heb net toch herladen had nog 10 cent. En geen activate 24h al met 5 uur voorbij
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
6 | |
6 | |
5 | |
3 |