annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overstap van Orange naar Hey met behoud van nummer op bedrijfsgsm

Topic gestart op: 01-03-25 10h41

Antwoorden: 6 antwoorden

jve1958
Aspirant verkenner

Overstap van Orange naar Hey met behoud van nummer op bedrijfsgsm

Ik heb een smartphone van mijn werkgever en ga op 1 mei op pensioen. Van mijn werkgever mag ik mijn gsm-nummer behouden, het contract wordt na 1 mei uiteraard stopgezet. Ik wens vanaf 1 mei klant te worden bij Orange Hey. Welke stappen volg ik het best voor een vlotte overgang? Heb ik een nieuwe SIM-kaart nodig?

Ter info: op de factuur staat geen Easy Switch Id.

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Pletse
Ervaren genezer

Dag @jve1958 ,

Om een overstap te maken van een business naar particulier MOET uw gsm-nummer eerst uit het pakket van je werkgever gehaald worden. De gebruikelijke manier om dit te doen is door te vragen aan jouw werkgever om jouw gsm-nummer op een prepaid kaart te zetten. De verantwoordelijke voor de telecomdiensten van het bedrijf moet hiervoor zorgen, jij kunt dit zelf niet regelen.
Zit je werkgever nu bij Proximus? Dan zal dat een Proximus prepaid kaartje worden, zitten ze bij Orange dan zal dit een Orange prepaidkaartje worden etc...

Eens het nummer op een prepaid kaart is gezet ben je vrij en kun je zelf ervoor kiezen om een abonnement te nemen of verder te gaan via prepaid (betaalkaartjes).

0 pluimen
ReadyFreddy
Gewaardeerd verkenner

Hey is toch de budget provider van orange , of noemt er een abo hey bij orange zelf ?? lol

0 pluimen
jve1958
Aspirant verkenner

Orange Hey is inderdaad de budget provider van Orange.

0 pluimen
ReadyFreddy
Gewaardeerd verkenner

Dan moet de mens op de site van Hey zijn overdracht aanvragen, normaal mag men de orange SIM blijven gebruiken. Tenzij het veranderd is . . .

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen