Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-11-21 11h16
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zou graag mijn mobiel abonnement overzetten naar een bestaand familie abonnement. Hoe doe ik dit het best zodat het voordelig blijft voor ons allen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste @liezie32
Hiervoor moeten beide partijen aanwezig zijn in de shop. (overdrager + overnemer) met ID kaart.
Indien dit onmogelijk is kan het ook gedaan worden via onze website.
Orange.be --> Contacteer ons --> groen: verbruik en producten --> Wijziging aanbrengen --> Overdrachtsaanvraag.
U bent dus overdrager, de eigenaar van het familieabonnement is overnemer.
Groeten,
Tom
Orange medewerker
Beste @liezie32
Hiervoor moeten beide partijen aanwezig zijn in de shop. (overdrager + overnemer) met ID kaart.
Indien dit onmogelijk is kan het ook gedaan worden via onze website.
Orange.be --> Contacteer ons --> groen: verbruik en producten --> Wijziging aanbrengen --> Overdrachtsaanvraag.
U bent dus overdrager, de eigenaar van het familieabonnement is overnemer.
Groeten,
Tom
Orange medewerker
Hoi ik ben Mike9 en wou overstappen naar een duo abonnement voor mij en mijn vrouw maar blijkbaar kan dit niet vanwege er iemand met mijn gestolen ID kaart een volledige pakket voor zelfstandig statuut heeft verkregen en heeft een schuld gemaakt van 7 maanden en een bedrag van bijna 4000€ en dat kan allemaal ik weet zeker dat ik dit niet gedaan heb als ik vraag naar het contract dat ondertekend is vinden ze niks terug waar moet ik mij wenden omdat te betwisten
Hiervoor ga je het beste naar de shop. Daar weten ze wat ze kunnen en moeten doen en die bekijken dat en maken het in orde.
Dus je gaat dan jou abonnement overzetten naar iemand anders zodat die persoon jou factuur betaald.