Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-09-20 12h08
Antwoorden: 2 antwoorden
Beste,
Ik ben begin deze week door jullie gecontacteerd ivm. mijn overzetting naar Orange.
Als ik me niet vergis was er een probleem met de nieuwe Sim-kaart die ik ontvangen had maar dit was me niet helemaal duidelijk. Ik moest terugbellen op het nummer **bleep** maar door omstandigheden werkt deze nummer blijkbaar niet. (mijn activatiedossier is 17386737).
Ik heb inmiddels geprobeerd mijn nieuwe Orange Simkaart te installeren maar dit lukt niet, er zal dus wel degelijk een probleem zijn met deze kaart veronderstel ik.
Kan u mij verderhelpen aub?
Alvast Bedankt.
Robert Minea
We zijn allemaal klanten hier - en een moderator. We kunnen dus niet veel doen.
Best is
- bellen nummer 0800 95 95 5
- facebook/messenger
- naar een shop gaan
Good luck
Je kan het zelf ook volgen als je wil.
Bekijk even de website www.1299.be
Zolang je nummer daar niet op Orange staat kan je nog niet bellen met Orange.
Als je nummer nog bij Mobile Vikings staat zie je dat daar ook.
Gewoon een tip, voor als je wil zien of je nummer al weg is bij MV 🙂
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |