annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Phising of niet?

Topic gestart op: 17-05-21 14h28

Antwoorden: 3 antwoorden

Kaysea
Aspirant verkenner

Phising of niet?

Ik krijg al een aantal dagen een sms van het nr +32495955000 dat orange  me probeert te contacteren in verband met MIJN vraag maar ik heb helemaal nergens een vraag gesteld? 

ik wordt nu ook 2x per dag anoniem gebeld en 2x per dag op dit nummer +32 11 75 19 23

als ik dat nr opzoek komt er niets , is dit nu phising of probeert orange me te bereiken? Ik vind dit maar een rare manier om mij te bereiken? Ze spreken ook nooit iets in.

 

 

Labels (2)
3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@Kaysea  goedemorgen,

je kan hier eens gaan lezen ivm met dat 011 nummer klik op de blauwe hier.

De andere géén idee ik persoonlijk zou alles blokkeren.

Tagnieuw.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kaysea 

Dat zou best eens inderdaad Orange kunnen zijn die probeert u te bereiken. Het klopt dat wanneer die u bellen en je neemt niet op ze niets inspreken. dat zal waarschijnlijk zo in hun handleiding staan.

Bovendien kun je die nummers niet terugbellen, dat lukt niet, en je zal er ook geen info over vinden. Ook weer met opzet gedaan omdat, eens zo een nummer bekend is, de klanten ook naar dat nummer gaan bellen en dat is niet de bedoeling.

Hoogstwaarschijnlijk dus te goeder trouw en geen phishing.

Ik zou dus zeggen: bel eens naar de klantendienst of neem de volgende keer op wanneer ze bellen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

Ik zou het nr blokkeren.  Is niet bekend bij de 1207.

Ten ander 011 is Hasselt 11751923 / 011 75 19 23 | Slickly - Belgique (+32)

 

 

Leden met de meeste pluimen