annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pin code kwijt, nog geen account

Topic gestart op: 04-11-21 22h53

Antwoorden: 2 antwoorden

pvanhees
Rekruut scout

Pin code kwijt, nog geen account

Ik heb onlangs mijn Sim kaart ontvangen en geactiveerd. Daarna heb ik mijn kaart met pin en puk code weggegooid.

Nu heb ik mijn gsm herstart en moet ik mijn pin code ingeven, maar ik ben ze vergeten.

Ik heb ook nog nooit ingelogd in de klanten zone dus ik ken mijn login ook niet. Mijn login opvragen werkt niet want die wordt doorgestuurd via sms. Bellen naar de klantendienst gaat ook niet omdat ik mijn pin code niet weet. 

weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Want ik zit dus helemaal geblokkeerd.

Labels (2)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Josette
Wijze
Wijze

@pvanhees goedemorgen,

heeft onderstaand antwoord je geholpen?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@pvanhees goedemorgen,

je kan dit eens proberen:

Ga naar systeeminstellingen
Druk vervolgens op SIM-kaart vergrendeling
Druk daarna naar SIM PIN-code wijzigen
Er wordt nu gevraagd om je huidige pincode in te vullen en vervolgens 2x je nieuwe pincode.

Moest je dat niet kunnen kan je wel met een ander toestel bellen naar :
+32 2 745 95 00 en daarin aangeven dat je je puk code kwijt bent.

Succes.

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen