Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-11-21 22h53
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik heb onlangs mijn Sim kaart ontvangen en geactiveerd. Daarna heb ik mijn kaart met pin en puk code weggegooid.
Nu heb ik mijn gsm herstart en moet ik mijn pin code ingeven, maar ik ben ze vergeten.
Ik heb ook nog nooit ingelogd in de klanten zone dus ik ken mijn login ook niet. Mijn login opvragen werkt niet want die wordt doorgestuurd via sms. Bellen naar de klantendienst gaat ook niet omdat ik mijn pin code niet weet.
weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Want ik zit dus helemaal geblokkeerd.
@pvanhees goedemorgen,
je kan dit eens proberen:
Ga naar systeeminstellingen
Druk vervolgens op SIM-kaart vergrendeling
Druk daarna naar SIM PIN-code wijzigen
Er wordt nu gevraagd om je huidige pincode in te vullen en vervolgens 2x je nieuwe pincode.
Moest je dat niet kunnen kan je wel met een ander toestel bellen naar :
+32 2 745 95 00 en daarin aangeven dat je je puk code kwijt bent.
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
6 | |
2 | |
2 | |
1 |